استخدام 146 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 95

مجوز استخدامی 146 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 95 صادر شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۸۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مدیرکل بنیاد شهید استان امروز در دیشموک در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران با بیان اینکه در سال 95 مجوز استخدامی 146 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران قطعی شد گفت: پیگیر مجوز استخدام 100 نفر دیگر از خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 96 هستیم.
منصور موسوی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از برکات خون شهدا و  از خود گذشتگی ایثارگران است افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص سپاسگذاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، طرح سپاس در سراسر کشور در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در دستور کار همه مسئولان قرار گرفت به طوری که رهبر معظم انقلاب دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را در روزهای سه‌شنبه در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی فرزندان و برخی از اعضای خانواده های شهدا و ایثارگران یکی از مهمترین مشکلات این قشر است گفت:اشتغالزایی خانواده های شهدا در اولویت برنامه های سازمان بنیاد شهید کشور است. 
موسوی افزود: بنیاد شهید به دنبال ایجاد فضاهایی برای حل این مشکل بوده و در تلاش است تا از سهمیه 25 درصد ایثارگران در خصوص به کارگیری این خانواده‌های معظم استفاده کند.
مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: خانواده های شهدا در خصوص مسکن هیچگونه مشکل خاصی نخواهند داشت و اگر مشکلی در این خصوص باشد در اسرع وقت بررسی و رفع خواهد شد.
ارسال نظرات