خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دست یافتن به استحکام داخلی اقتصادی باعث جلوگیری از تزلزل و برهم خوردن شرایط اقتصادی در کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۶۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی، ‌پیرامون اقدامات جهت دست یافتن به استحکام اقتصادی،گفت: برای اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی و رسیدن به پیشرفت و توسعه باید گام های بلندی برداشت؛ چرا که این عوامل منجر به استحکام اقتصادی در داخل کشور می شود.

وی با بیان اینکه باید دراین مسیر اتکا به نفت را تا جای که امکان پذیر است کم کرد و سعی در توجه به صنایع و تولیدات داخلی و غیرنفتی داشت، اظهار داشت: با استحکام اقتصادی و توجه به رشد و تولید ملی درکشور، مطمئناً دشمنان را از دست یافتن به برنامه و هداف شان علیه ملت ایران ناکام خواهیم گذاشت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دست یافتن به استحکام داخلی اقتصادی باعث جلوگیری از تزلزل اقتصادی و بر هم خوردن شرایط اقتصادی درکشور می شود.

وی با اشاره به توانایی ها و توانمندی های جوانان در مسیر توسعه، پیشرفت و رونق تولیدات داخلی، بیان داشت: توجه به ظرفیت ها و استعدادهای داخلی بهترین مسیر برای دست یافتن به استحکام اقتصادی است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شناخت حلقه های زنجیره مزیت دار اقتصادی باعث حرکت در مسیر دست یافتن به استحکام اقتصادی می شود، ‌افزود: باید از ظرفیت ها و شرایط موجود بهترین استفاده را کرد و براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی به موفقیت دست یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها