خبرهای داغ:

ترویج انقلابی گری وظیفه هر فرد فاطمی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و ترویج انقلابی گری، وظیفه هر فرد معتقد به مکتب زهرای اطهر(س) است.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۷۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در جمع بسیجیان خواهر علویان با بیان اینکه انقلابی ماندن سخت تراز انقلابی شدن است، افزود: اگر از این انقلاب اسلامی و پرچم آن که مقدمه ساز حکومت مهدوی است محافظت نکنیم طبق آموزه های دینی، هم عذاب الهی دامنگیرمان می شود و هم خداوند این نعمت عظیم را با دست دیگر شایستگان حفظ خواهد فرمود.

وی با اشاره به انقلاب های توحیدی انبیای عظام و مشکلات عدیده در کوتاهی و خیانت خواص و نفوذپذیری از بیگانگان اظهارداشت: همان افرادی که پیامبر اسلام(ص) به آن ها عظمت و شخصیت داد و آن ها را از بی فرهنگی به تمدن وف رهنگ اسلام ناب رهنمون شد بلافاصله پس از رحلت آن بزرگوار عزت و عظمت خود را از دست داده و با بیراهه رفتن و نافرمانی از امرالهی، ترک سنت و سیره نبوی و پیمان جهانی و سعادتمند غدیر، دچار ذلت و ارتداد شدند.

حجت الاسلام فیضی زاده به حماسه و ایثارگری های حضرت زهرا(س) اشاره و بیان کرد: زهرای اطهر انقلابی یک تنه در مقابل ضدانقلاب عصر خود و آن ها که درصدد تیشه به ریشه دین مبین اسلام و مکتب نبوی و علوی داشتند ایستاد و با تقدیم جان، بصیرت واقعی و روحیه انقلابی گری و دفاع از امام و رهبرخود را به منصه ظهور کشاند و درس ولایی بودن و ولایت مداری را به همه یاد داد.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) با آنچه می دانست چند روز پس از پدر نخستین کسی خواهد بود که به او ملحق خواهد شد ولی با بهانه قراردادن فدک، میزان بی سوادی و جهل مدعیان دروغین جایگاه رفیع ولایت و رهبری به قرآن و سنت را با خطبه و خطابه فدکیه به محک کشاند و از امام و رهبرخود دفاع جانانه کرد.

فیضی زاده انقلابیگری را دفاع از امام و ولایت معنی کرد و گفت: برای دفاع از ولایت باید با همه توان وجود، وارد میدان شد و از تمامی آبرو و سرمایه خود هزینه کرد .

مسئول نمایندگی سپاه مراغه از زنان امروزی خواست تا مانند حضرت زهرا(س) وارد عمل شوند و از ولی خود حمایت و پشتیبانی کنند.

وی نقش مادر را در خصوص تربیت فرزندان و تعلیم و تربیت آن ها و تفهیم و شناساندن ولایت بر آن ها را یک نقش موثر و مهم برشمرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها