خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا در آیین رونمایی کتاب جولان بر فراز جولان در خصوص شهدای مدافع آذربایجان شرقی، با اشاره به دغدغه های رهبرفرزانه انقلاب در خصوص فرهنگ، گفت: امروز راه نجات در خصوص مشکلات و اسیب های فرهنگی منویات ایشان است.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۵۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اصغری با بیان اینکه رهبر انقلاب در هیچ موضوعی به اندازه فرهنگ ورود نیافته و تاکید ندارند، افزود: بنا به سفارش ایشان باید جبهه جهاد فرهنگی انقلاب اسلامی در این خصوص شکل گیرد.

وی با تاکید به اینکه جبهه امروز جنگ نرم است و باید در خصوص فرهنگ جهادی کار کرد، اظهار داشت: سیره شهدا امروز بهترین محتوا در این جهاد فرهنگی است که باید از آن استفاده کافی را کرد.

اصغری اظهار داشت: شهدای مدافع حرم که امروز برای امنیت و استقلال کشورمان آن سوی مرزها جهاد کرده و به شهادت رسیدند ادامه دهندگان راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند و مسیر آن ها همچنان ادامه دارد.

 

وی تاکید کرد: امروز باید سیره شهدای دفاع مقدس که همچنان پس از گذشت سال ها برمی گردند و شهدای مدافع حرم به عنوان منابع غنی در قالب های مختلف کار شده و به نسل جوان و آینده منتقل شود.

ساعتی پیش آیین رونمایی کتاب جولان بر فراز جولان در خصوص خاطرات و زندگینامه شهدای مدافع آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی برگزار  و در آن از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

ارسال نظرات