خبرهای داغ:
معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری کلان شهر تبریز در آیین رونمایی کتاب جولان بر فراز جولان در خصوص شهدای مدافع آذربایجان شرقی، گفت: توجه و اهتمام ویژه رهبر فرزانه انقلاب در مطالعه کتب دفاع مقدس اهمیت این حوزه را نشان می دهد.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۲۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی با بیان اینکه ورود ایشان در حیطه فرهنگ به حوزه دفاع مقدس تذکری به متولیان فرهنگی است، افزود: اگر متولیان فرهنگی در این خصوص سرمایه گذاری کنند شاهد آسیب اجتماعی نخواهیم بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت مطالعه کتاب پرداخت و اظهار داشت: اگر مطالعه کشور در جامعه ترویج یابد، باورها و اعتقادات ما تقویت شده و موجب ماندگاری آن ها می شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه از ترویج کتاب خوانی و مطالعه غفلت کرده ایم، بیان کرد: ضعف عمده جامعه در این خصوص بی رغبتی به مطالعه است که این نکته نشانگر خطر جدی در حوزه فرهنگ است.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری کلان شهر تبریز با انتقاد از مسئولان و متولیان فرهنگی کشور، تصریح کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگ هدف گذاری و برنامه نداریم و همه کارهایمان تیری در تاریکی انداختن است.

 

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: چرا باید مسئولان و متولیان فرهنگی هر کدام جداگانه و سلیقه ای در این خصوص مطرح کنند در حالی که با هم افزایی می توانند به صورت واحد در حوزه وارد شده و با هدف گذاری درست عمل کنند.

ساعتی پیش آیین رونمایی کتاب جولان بر فراز جولان در خصوص خاطرات و زندگینامه شهدای مدافع آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

ارسال نظرات