رئیس هیأت کشتی استان زنجان:

کسب قهرمانی توسط میثم نصیری فضای مثبتی در جامعه پدید آورد

کسب قهرمانی توسط میثم نصیری بویژه در مقابل حریف امریکایی خود در این دوره از مسابقات و استقبال مسئولین و مردم از این پیروزی شیرین، موجب شد فضای مثبتی در جامعه پدید آید و این امر دلگرمی ورزشکاران و مسئولین هیئت کشتی را در پی داشته است.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۹۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیأت کشتی استان زنجان در مراسم تجلیل استاندار زنجان از میثم نصیری قهرمان زنجانی در مسابقات کشتی آزاد جهان گفت: به اهتزار در آمدن پرچم ایران در پی قهرمانی کشتی‌گیران کشورمان، موجب ایجاد شادمانی و نشاط در جامعه ورزشی و در میان مردم استان و کشور شده است.

احمدرضا حافظی اظهار داشت: کسب قهرمانی توسط میثم نصیری بویژه در مقابل حریف امریکایی خود در این دوره از مسابقات و استقبال مسئولین و مردم از این پیروزی شیرین، موجب شد فضای مثبتی در جامعه پدید آید و این امر دلگرمی ورزشکاران و مسئولین هیئت کشتی را در پی داشته است.

وی در ادامه به فعالیت 25 نفر از پیشکسوتان و بزرگان عرصه کشتی بعنوان اعضای اصلی هیئت کشتی استان اشاره نمود و افزود: هیئت کشتی استان زنجان دارای دو نائب رئیس و چند کمیته تخصصی است که هر کمیته با داشتن چندین عضو بصورت افتخاری در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

حافظی ادامه داد: تا به امروز تمامی جلسات و برنامه های هیئت ورزشی استان زنجان بطور منسجم و دقیق برگزار شده است.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان به اخذ 3 مدال نقره و 2 مدال برنز توسط نائب رئیس هیأت کشتی بانوان در مسابقات بین المللی اشاره کرد و افزود: در این اواخر نیز شاهد دستیابی نوشین تقی‌لو به مقام نخست گراپلینگ کشتی بانوان کشور بوده ایم که افتخار دیگری برای ورزشکاران بویژه بانوان استان به شمار می آید.

وی غیر استاندارد و غیر فنی بودن خانه کشتی را یکی از مشکلات اساسی در زمینه توسعه و پرورش نیروهای جوان دانست و گفت: امید است با کمک و مساعدت مسئولین و همکاران در این مجموعه شاهد بهبود وضعیت سالن‌های ورزشی بویژه خانه کشتی باشیم.

ارسال نظرات