همزمان با اجرای طرح اختصاص شماره ملی تامین اجتماعی برای بیمه شدگان از اول تیر ماه سال جاری،530 هزار بیمه شده استان شماره ملی تامین اجتماعی دریافت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۷۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح بازرسی الکترونیکی از ماه جاری در زنجان گفت: با فراهم شدن زیر ساختها طرح بازرسی الکترونیکی به اجرا گذاشته می شود که بازرسان با در اختیار داشتن تبلت و امکان ثبت اثر انگشت بیمه شده اقدام به انجام بازرسی می کنند.

مسعود علیاری اظهار داشت: اجرای بازرسی ها به صورت الکترونیکی علاوه بر کاهش خطا و بالا بردن سرعت کار امکان رهگیری بازرسی ها را نیز فراهم می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بالای 85 درصد ابلاغ ها به صورت الکترونیکی صورت می گیرد، گفت: ابلاغ ها سریعا به موبایل و ایمیل کارفرما ارسال می شود .

وی با اشاره به راه اندازی کارگزاری ها در سطح استان ابراز کرد: یکی از اقدامات انجام شده در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان توسعه کارگزاری ها بوده است که از ابتدای سال تاکنون راه اندازی کارگزاری شعبه دو زنجان ،کارگزاری شهرستان ابهر، سلطانیه و ایجرود عملیاتی و تا پایان سال کارگزاری های شهرستان خرمدره هیدج و صایین قلعه نیز به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با افتتاح این کارگزاری ها تعداد کارگزاری ها به 8 مورد تا پایان سال می رسد .

وی افزود: با افتتاح کارگزاری ها در تمامی شهرستان ها امکان ارائه خدماتی همچون صدور دفترچه نیز در کارگزاری ها فراهم شده است.

علیاری با اشاره به اجرای طرح اختصاص شماره ملی تامین اجتماعی برای بیمه شدگان از اول تیر ماه سال جاری ابراز کرد: 530 هزار بیمه شده استان شماره ملی تامین اجتماعی دریافت کرده اند.

وی عنوان کرد: .بدنبال آن هستیم تا پایان سال به تمامی بیمه شدگان شماره ملی تامین اجتماعی اختصاص یابد که با اختصاص این شماره و نیز صدور پرونده الکترونیکی بانک اطلاعات تمامی بیمه شدگان فراهم می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اعلام آغاز صدور پرونده الکترونیکی از دی ماه امسال ابراز کرد: پرونده الکترونیکی جایگزین پرونده های کاغذی شده و سوابق کاغذی بیمه شدگان تبدیل به فایل الکترونیکی می شود.

وی خاطرنشان کرد: با الکترونیکی شدن پرونده های الکترونیکی روند اجرا کوتاه تر شده چرا که تمامی سوابق در پرونده الکترونیکی گردآوری شده و امکان دسترسی به پرونده الکترونیکی در تمامی مراکز کشور امکان پذیر است.

علیاری با بیان اینکه بستر برای تامین اجتماعی هوشمند در استان فراهم شده است، عنوان کرد: از سال گذشته از 65 هزار مراجعه 58 هزار مراجعه به صورت غیر حضوری انجام شده است که به دنبال آن هستیم تا با گسترش خدمات به صورت الکترونیکی زمینه کیفیت بخشی به خدمات را فراهم کنیم

ارسال نظرات