بوشهر-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیّر از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور 325 دانش آموز مقطع دوم و سوم متوسطه در شهرستان دیّر خبرداد.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۴۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  اسماعیل مختارزاده امروز در حاشیه مسابقات قرآن، عترت و نماز در بین دانش‌آموزان شهرستان دیر اظهار داشت: این مسابقات با حضور 177 دانش آموز دختر و 148 دانش آموز پسر  مقطع دوم و سوم متوسطه طی دو روز در کانون فرهنگی تربیتی شهید دستغیب دیّر برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که 14 مربی زن و 12 مربی مرد نیز در این مسابقات شرکت دارند تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت ، ترتیل ، تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه ، احکام نماز، انشاء نماز، مداحی و اذان ویژه پسران برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دیّر اضافه کرد: نفرات اول هر رشته به تفکیک پایه  به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

مختار زاده با تأکید بر این‌که برنامه‌های قرآنی باید جزئی از زندگی دانش‌آموزان باشد اظهار داشت: دانش آموزان شهرستان دیّر در سال‌های گذشته حائز رتبه‌های خوبی در سطح کشور و استان شده‌اند و از نظر استعداد چیزی از دیگر استان‌های کشور کم ندارند.

وی از تلاش‌ها و زحمات فرماندار شهرستان دیّر و حمایت‌های مادی و معنوی از برنامه‌های قرآنی دارالقرآن امام خمینی آموزش وپرورش شهرستان دیّر تقدیر کرد.
 
انتهای خبر./
ارسال نظرات