ترویج اسلام ناب، زمینه سازی برای تولید علم و اسلامی شدن دانشگاه ها، تحکیم و تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، مقابله با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها از مهم ترین اهداف و وظایف بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۶۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی مازندران در مجمع نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران گفت: ترویج اسلام ناب، زمینه سازی برای تولید علم و اسلامی شدن دانشگاه ها، تحکیم و تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، مقابله با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها از مهم ترین اهداف و وظایف بسیج دانشجویی است.

نوری با بیان اینکه باید برنامه های تحقق و رسیدن به اهداف بررسی شود، تاکید کرد: نخبگان باید در برنامه ریزی های قشر حضور داشته باشند و این موضوع را بسیار مهم می دانیم.


وی گفت: سال گذشته نیمی از برنامه ها پیشنهادهایی بود از سمت دانشجویان بسیجی مطرح شد و آن را در دستور کار اجرایی قرار دادیم .

مسئول بسیج دانشجویی مازندران سهم پیشنهاد های دانشجویی را در برنامه های سال 96 بیش از 80 درصد دانست و تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که برنامه های حوزه دانشجویی باید مطالبه و خواست خود آن ها باشد تا بتوانیم از حضور حداکثری دانشجویان بهره ببریم

نوری با بیان اینکه برنامه های سال 96 بسیج دانشجویی باید تاکید بر حل مشکلات و موضوعات مختلف داشته باشد، اظهار کرد: 6 کارگروه تخصصی تشکیل شده تا پیگیر برنامه های مطرح شده در سال باشد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از این کارگروه ها مربوط به دختران دانشجویی است که به طور مستمر از حضور خواهران دانشجوی بسیجی در جلسات متعدد بهره می بریم.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران تاکید کرد: دانشجوی بسیجی اگر به موضوعی اعتقاد پیدا کند همه جوره پای کار می آید لذا این کارگروه ها در جهت تحکیم و تعمیق عقاید در بین دانشجویان بسیجی بوجود آمده است.

نوری الویت کارگروه های تخصصی را فعالیت در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و گفت: اگر جوانی بتواند زندگی اش را در دوران دانشجویی به سبک ایرانی اسلامی اداره کند یقینا در خارج از محیط دانشگاه نیز فردی مفید برای خانواده و تاثیرگذار برای جامعه می باشد.


وی به برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی در خوابگاه های دانشجویی دختران اشاره کرد و گفت: خوابگاه های دانشجویی عملا رها شدند و مسائل فرهنگی در آن ها کمتر دیده شده و یا به صورت پراکنده آن هم به ابتکار دانشجویان بسیجی صورت می گیرد.


وی افزود: با همکاری مدیریت خواهران بسیج دانشجویی استان امسال خوابگاه بزرگ را در دستور کار قرار دادیم و برنامه های فرهنگی متعددی را به اجرا رساندیم که سال آینده این مهم را با توجه به نتایج خوبی که به همراه داشته است بیش تر مورد توجه قرار خواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها