قصه گویی نمایندگان چهارمحال و بختیاری برای کودکان تهران

همزمان با نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون کشور، قصه گویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری برای کودکان پایتخت قصه گفتند.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۵۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سه مربی و یک عضو قصه گو از میان 57 قصه گوی برگزیده کشور از استان چهار محال و بختیاری توانستند عنوان منتخب این دوره از مسابقات در مرحله ی نهایی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در تهران حضور دارند.

زهرا بابادی، مسوول مرکز فرهنگی هنری شلمزار با قصه ی «نگین شکسته» در بخش رضوی، ژیلا مهندس، مسوول مرکز فرهنگی هنری سامان با قصه ی «دخت ایران زمین» در بخش کانونی، سپیده ابراهیمی، مربی فرهنگی مرکز شماره یک شهرکرد با قصه ی «آن بالا، این پایین» در بخش کانونی و حسین صیادی، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کیان با قصه ی «گنجشک و پنبه دانه» در بخش نوجوانان از استان با حضور در جشنواره قصه های خود را برای کودکان و نوجوانان تهران در مراکز 31، 10 و 30 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روایت کردند.

بر همین اساس داوران بخش نهایی 1288 قصه را مورد داوری قرار دادند و 57 برگزیده را شامل 20 مربی کانون، 5 قصه‌گوی آزاد، 10 پدربزرگ و مادر بزرگ، 11 نوجوان، 3 قصه‌گوی فراگیر و 8 قصه‌گوی رضوی را شایسته حضور در مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شناختند.

گفتنی است: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با رقابت این قصه‌گویان و شرکت‌کنندگان خارجی از 27 بهمن ماه 95 آغاز و در اولین روز اسفند ماه سال جاری با معرفی برگزیدگان خود به پایان رسید.

ارسال نظرات