خبرهای داغ:
کارشناس مسائل عقیدتی در جمع بسیجیان پایگاه خدیجه کبری(س) مراغه گفت: ترويج بی‌حجابی طرح ضدانقلابی براي سست کردن بنيان خانواده و باورهاي اعتقادي جوانان است.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۳۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نسرین دلایلی افزود: حجاب بهترین وسیله‌ای است که‌ زن را از چشم‌های شهوت آلود ایمن نگه می‌دارد، زن‌ها نباید حجاب و عفاف را مشکلی برای خود بدانند، بلکه آن را هدیه ای از طرف خداوند بدانند و برای انجام وظایف الهی از آن بهتر استفاده کنند.

وی به تبیین آیه 32 سوره نور در خصوص حریم حجاب زنان در قبال نامحرمان و حضور آن ها در جامعه و آزار و اذیتی که برای زنان آن عصر می شد، پرداخت و گفت: ریشه‌های بی‌حجابی در پیروی از هوای و هوس، ضعف ایمان، غفلت و نادانی، جنگ نرم دشمن، پیروی از شیطان و شیطان صفتی، عقده حقارت، زیبا جلوه دادن خود نزد دیگران، مدپرستی، بی‌غیرتی، تقلید کورکورانه، کبر و غرور و انتخاب دوستان ناباب است.

این کارشناس مسائل عقیدتی خاطر نشان کرد: مسأله عفاف و حجاب یکی از مسائل مهم جامعه ماست که با بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی پیوند خورده و رعایت یا عدم رعایت آن دارای نتایج و تبعات اجتماعی و فرهنگی گوناگون است.

وی تبیین فرهنگ عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و افزود: خانواده ها، مربیان و تأثیرگزاران عرصه فرهنگی باید در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند.
دلایل در ادامه سخانان خود خطاب به کسانی که با بی‌حجابی می‌خواهند خود را مطرح کنند، بیان کرد: آن ها حرفی برای گفتن ندارند، انسان‌های بی‌حجاب خود را بی‌ارزش می‌بینند و می‌خواهند با نمایش جسم خود توجه مردم را به خود جلب کنند.
وی زن را جلوه‌ای از جلال خلقت الهی دانست و افزود: پوشش و عفاف یکی از مسائل فطری انسان و پوشاندن بدن جزوفطرت و ذات انسان است .
نسرین دلایلی توطئه کشف حجاب را یکی از پلیدترین ترفندهای دشمنان اسلام دانست و گفت: عده‌ای از چادر فرار می‌کنند چراکه هجمه تبلیغاتی غرب دامنگیرشان شده است، ما باید حجاب را پرچم اسلام و از شعائر اسلامی بدانیم.

ارسال نظرات