بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شماره 16 در زنجان

در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، مرکز خدمات جامع سلامت شماره 16‌زنجان بعنوان یکی از 28 واحد ارائه دهنده خدمات بهداشتی استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران استان مرکز خدمات جامع سلامت شماره 16 زنجان در منطقه شهرک غرب به بهره برداری رسید.

این مرکز درمانی به مساحت 486 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 980 میلیون تومان احداث شده که از این میزان 900 میلیون تومان به منظور ساخت و 80 میلیون تومان جهت تجهیز این واحد هزینه شده است.

گفتنی است در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و در جهت ایجاد دسترسی عادلانه جامعه روستایی و شهری به خدمات بهداشتی و درمانی، صبح امروز 657 واحد ارائه خدمات بهداشتی افتتاح می شود.

این واحدها در 28 استان کشور و از سوی 47 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور احداث شده و همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مازندران بصورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد که سهم استان زنجان از مجموع این پروژه ها، 28 واحد ارائه دهنده خدمات بهداشتی است.

افتتاح 657 واحد بهداشتی جدید از جمله 350 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در مناطق کم‌برخوردار در استان‌های مازندران، اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان، زنجان، گلستان، سمنان و شهر‌های ایرانشهر، زاهدان، اهواز، تبریز، جیرفت، مشهد،،قم و تهران( مناطق تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران) که به طور همزمان به بهره برداری می رسند در راستای برنامه ملی طرح تحول نظام سلامت اجرا می شود.

ارسال نظرات