مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در گفتگو با «بسیج» خبر داد
محمود ایلخان گفت: اردوی راهیان نور از برنامه های پایانی سال است که مهندسین اغلب استان ها برای حضور در مناطق عملیاتی راهیان نور ثبت نام کردند و اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۲۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

اعزام مهندسین استان ها به مناطق عملیاتی راهیان نورمحمود ایلخان مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه این سازمان اظهار داشت: تشکیل گروه های تخصصی برای بررسی مشکلات محلی از جمله برنامه های مستمر سازمان بسیج مهندسین معماری و عمران است که در همه استان ها انجام می شود.

وی افزود: تیم هایی از مهندسین بسیجی برای بررسی معضل ریزگردها در استان خوزستان داریم که این نیروهای تخصصی راه حل های برون رفت از این بحران را پیگیری می کنند.

محمود ایلخان با اشاره به برنامه بسیج مهندسین در اسفند ماه گفت: اردوی راهیان نور از برنامه های پایانی سال است که مهندسین اغلب استان ها برای حضور در مناطق عملیاتی راهیان نور ثبت نام کردند و اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با اشاره به اردوی جهادی مهندسین بیان کرد: در بحث های جهادی نیز کما فی السابق با بسیج سازندگی همراهی می شود و نیروها در دو قالب اعزام می شوند، مهندسینی که در این اردوهای جهادی کمک می کنند و دیگری اعزام گروهی از مهندسین برای بررسی و ارائه راه حل های رسیدگی به مناطق محروم.

وی در پایان یادآور شد: البته همه این برنامه در کنار جلسات حلقه های صالحین و بحث های روشنگری است.


ارسال نظرات