خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف آذربایجان شرقی:

بسیجیان اصناف؛ سربازان گمنام اقتصادی هستند

مسئول بسیج اصناف آذربایجان شرقی در دیداری مه هیات رئیسه اتاق اصناف با وی داشتند، گفت: بسیجیان اصناف و بازار سربازان گمنام جنگ اقتصادی با دشمنان قسم خورده این سرزمین هستند که بسیج اصناف با نقش راهبردی و تاثیرگذار در عرصه اقتصاد و فرهنگ می تواند نقش مهم و تاثیر گذاری ایفا کند.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۱۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فیروز ابراهیم زاده افزود: برنامه های بسیج اصناف استان ترویج نماز اول وقت، آموزش فقه و بازار در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی، طرح تکریم حجاب و عفاف در بازار، طرح تحول پوشاک و ارائه الگوهای ایران اسلامی، تکریم شهدا، ایثارگران و خانواده شهدا، تولیدات فرهنگی و هنری، توجه ویژه به جوانان اصناف و بازار با ارائه برنامه های متنوع است.

وی ورود جدی به عرصه اقتصاد مقاومتی، توسعه و تقویت حلقه های صالحین، ورود جدی به فضای مجازی از دیگر برنامه های مهم بسیج اصناف نام برد و خاطرنشان کرد: این برناه ها امید است ب همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف استان این امر محقق شود.

رئیس اتاق اصناف تبریز نیز در دیدار با تبریک انتصاب فیروز ابراهیم زاده به مسئولیت بسیج اصناف استان، گفت: مجموعه اتاق اصناف و بسیج اصناف عضو خانواده مشترک بوده و تعامل، همکاری این مجموعه در نهایت می تواند در پیشبرد اهداف و امورات اصناف و بسیج نتایج مهم و مثبتی را به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها