مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

مردم با براندازان نظام آشتی نمی کنند

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه برخی در سال 88 به نظام جمهوری اسلامی ظلم کردند و امروز تاوان اقدامات خود را پس می دهند گفت: مردم با براندازان نظام آشتی نمی کنند.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۹۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با حضور در غرفه خبرگزاری بسیج پرس در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی های نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی و حضور جبهه فرهنگی انقلاب در حوزه فضای مجازی با بیان اینکه یکی از معضلات نظام جمهوری اسلامی اطلاع رسانی است گفت: در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اطلاع رسانی خوبی در فضای مجازی صورت نمی گیرد و این نمایشگاه فرصت خوبی است تا اقدامات مختلف در تمام عرصه ها به مردم اعلام و رسانه ای شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اکثر رسانه هایی که در جبهه انقلاب فعال هستند در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی حضور دارند گفت: از تمام رسانه ها که تلاش خود را برای رساندن پیام انقلاب به مردم می کنند تشکر می کنیم و بویژه از خبرگزاری بسیج پرس که جزء رسانه های آنلاین در کشور است نیز کمال تشکر را داریم که حوادث و اخبار را لحظه به لحظه رصد می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برخی در کشور بحث آشتی ملی را مطرح می کنند و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی فرمودند که مردم با هم قهر نیستند بلکه ملت ما با کسانی که در سال 88 به عزای امام حسین (ع) بی احترامی کردند قهر هستند گفت: مسئولین ما اگر وقت بگذارند و به فرمایشات رهبری گوش کنند قطعا نقشه راهی که ایشان نشان می دهد می تواند چاره ساز بسیاری از مشکلات باشد. همانطور که مشاهده می کنید رهبر انقلاب تهدیدات آینده را نیز پیش بینی می کنند لذا مسئولین باید چشم به سخنان رهبری داشته باشند تا گرفتار مشکلات نشوند.

وی افزود: اینکه در حال حاضر دشمن بحث آشتی ملی را مطرح می کند هدفی جز مشغول کردن ذهن مسئولین را ندارد و می خواهد که مسئولان ما را به بیراهه ببرد این در حالی است که در کشور ما هیچ فردی با کسی قهر نیست. در سال های گذشته عده ای به نظام جمهوری اسلامی ظلم کردند لذا باید تاوان اقدامات خود را بپردازند. کسانی که در فتنه سال های 78 و 88 با کارهای نامطلوب خود به نظام ما ظلم کردند امروز باید از مردم عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه هنوز هم برخی از افراد حاضر نیستند کلمه فتنه را بر زبان خود بیاورند گفت: این افراد بر این باورند که اتفاقات سال 88 یک دعوای خانوادگی بوده و تمام شده است بلکه واقعیت چیزه دیگری است و این افراد به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند. افرادی که در سال 88 از دیگر کشورها پول دریافت می کردند تا کشور را به بحران بکشند باید به مردم معرفی شوند و به سزای اعمالشان برسند.

گواهی افزود: هدف دشمنان از مطرح کردن بحث آشتی ملی این است که ذهن مردم را از مسائل اصلی دور کنند و به مسائل جزیی و حاشیه ای ببرند این در حالی است که مشکل اصلی ما بحث بیکاری، معیشت، فقر و تبعیض بین مردم است.

وی با بیان اینکه ما شاهد بودیم که وقتی رهبر انقلاب فرمودند مردم پاسخ ترامپ را در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد ادامه داد: همه مردم به ندای رهبر پاسخ دادند و جواب رئیس جمهور تازه کار و احمق آمریکا را در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دادند لذا مردم با وجود مشکلات در راهپیمایی شرکت کردند و اعلام کردند که هرگز از انقلاب و نظام دست نمی کشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله (ص)تهران بزرگ  ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن فقط به خاطر حفظ نظام بوده و مردم با وجود گلایه هایی از مسئولین به خیابان آمدند لذا مسئولین طبق فرمایش رهبر انقلاب نباید مغرور شوند و فقط باید به فکر حل مشکلات مردم باشند. امسال که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بود لازم است مسئولین بگویند که چه اقداماتی در طول سال انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت ها به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش کنند تا با مشکل مواجه نشوند و امروز هیچ کاری مهم تر از رسیدگی به وضع معیشت مردم و اشتغال جوانان نیست. اگر ما شرایط را برای مردم مهیا کنیم قطعا مردم پای کار خواهند بود و با یک راهپیمایی عظیم جواب آمریکا و دشمنان خارجی را خواهند داد.


ارسال نظرات