اگر جمعیتی در یمن و لبنان سر برآوردند ودر برابر آتش افروزیهای خاندان سعودی مقاومت می کنند این روحیه استقامت را از ملت بسیجی ایران آموختند تا زمینه سازانقلاب جهانی مهدی(عج)باشند.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۹۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر آیت ا.. معلمی امام جمعه شهرستان باتبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر گفت : امام را در سال42 غریبانه وپنهانی دستگیر و روانه یک شهری دور افتاده در یک کشور گمنام کرده بودند تا فراموش شود وکسی به او دسترسی نداشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود : کارشناسان امنیتی وسیاسی شاه وکشورهای غربی به این نتیجه رسیدند که هر چه زمان می گذرد علاقمندی مردم به امام بیشتر می شود وباید چاره ای اندیشید لذا تصمیم بر این شد تا امام را به نجف تبعید کنند تا در میان علمای زیادی که در نجف حضور دارند صدایش بلند نشود. اما عکس این هدف حادث شد واکثرعلمای نجف پشت امام ایستادند واز اوحمایت کردند ونجف پله ای برای امام شد ومورد توجه مذاهب واقوام دیگر نیز قرار گرفت.

آیت ا.. معلمی اضهار کرد : گاهی اوقات این ادعا را داریم که ای کاش در زمان رسول ا.. یا امام حسین(ع) بودیم وپا در رکاب آنان حضور داشتیم اما شاید در قیامت، عمر و ابوبکر یقه ی ما را بگیرند وبگویند شما که انقدر ادعای ولایت محوری داشتید وما را لعنت می کردید پس چگونه خودتان با عمر صفتان زمان خودتان مراوده داشتید.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اگر جمعیتی در یمن و لبنان سر برآوردند ودر برابر آتش افروزیهای خاندان سعودی مقاومت می کنند این روحیه استقامت را از ملت بسیجی ایران آموختند تا زمینه سازانقلاب جهانی مهدی(عج)باشند.

در پایان از برترینهای کار گروهای مجمع عالی بسیج با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها