خبرهای داغ:
هاشمي در نشست ستاد توسعه دهستان طرود گفت: در دولت تدبير و اميد ۱۱۲ ميليارد و ۴۶۰ ميليون ريال از طريق ستاد توسعه دهستان طرود براي اين منطقه هزينه شده است.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۵۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمد رضا هاشمي در نشست ستاد توسعه دهستان طرود، كه با حضور نمايندگان شوراها و دهياران روستاهاي دهستان طرود و روساي دستگاه هاي اجرايي در سالن ولايت فرمانداري ويژه شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: ساخت مركز جامع سلامت روستاي طرود يكي از نخستين مصوبات اين ستاد پس از تشكيل آن بود كه با هزينه هشت ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال ساخته شد.

وي افزود: براي حفر چاه آب شرب روستاي طرود هفت ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال و براي حفر چاه آب شرب مجتمع آب رساني روستاهاي بيدستان، سطوه و مهدي آباد نيز پنج ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال هزينه شده است.

معاون استاندار سمنان اعتبار روكش آسفالت محور شاهرود- طرود- سطوه به طول ۴۰ كيلومتر را ۵۴ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعلام كرد و گفت: براي نصب تابلو علايم راهنمايي و رانندگي در اين محور يك ميليارد ريال هزينه شده و اصلاح و ارتقاء پل زيرگذر محور شاهرود- طرود، احداث پاركينگ در محل روستاي بيدستان نيز انجام شده است.

هاشمي با اشاره به احداث ساختمان دهياري روستاي مهدي آباد افزود: طرح هادي روستاهاي طرود و سطوه به ترتيب با اعتبار يك ميليارد ۴۰۰ و يك ميليارد و ۶۸۰ ميليون ريال و همچنين طرح هادي روستاهاي بيدستان و مهدي آباد نيز اجرا شده است.

وی عنوان کرد: بيش از ۳۲ طرح عمراني، اقتصادي و فرهنگي در دهستان طرود انجام شده و در دولت تدبير و اميد ۱۱۲ ميليارد و ۴۶۰ ميليون ريال از طريق ستاد توسعه دهستان طرود براي اين منطقه هزينه شده است.

وي با بيان اينكه در دولت تدبير و اميد از محل قير رايگان اعتبار دو ميليارد ريال براي آسفالت معابر روستاي طرود هزينه شده، اضافه كرد: احداث پارك در روستاهاي سرتخت و سطوه، راه اندازي شبكه ديجيتال، برق رساني و خريداري ماشين آلات آتش نشاني و جمع آوري زباله از ديگر خدمات ارايه شده در دهستان طرود است.

در اين نشست، مشكلات و نيازهاي اين دهستان هم از سوي دهياران و نيزاعضاي شوراهاي اسلامي روستاها مطرح گرديد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها