خبرهای داغ:
با حضور خانواده شهدای مدافع حرم

سالگرد شهید عباس کردانی در کوت عبدالله برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید عباس کردانی از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا در شهر کوت عبدالله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید عباس کردانی از شهدای عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه و یکی از شهیدان مدافع حرم شهرستان کارون در شهر کوت عبدالله برگزار می‌شود و جوانان و نوجوانان خوزستانی به این شهید مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

این برنامه معنوی روز پنج‌شنبه 5 اسفند ماه امسال مقارن با 25 جمادی‌الاول سال 1438 هجری قمری از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

نخستین سالگرد شهادت رزمنده شهید عباس کردانی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان و جمعی از طلاب و روحانیون در مصلای امام علی(ع) شهر کوت عبدالله شهرستان کارون برگزار می‌شود

در این برنامه حجت‌الاسلام صنعتی‌زاده به سخنرانی می‌پردازد و حسن صفری یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت خوزستان به مداحی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

جمعی از خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان در آئین بزرگداشت این شهید عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا شرکت می‌کنند و خانوده این شهید را مورد تفقد قرار می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها