خبرهای داغ:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان
صدوقی با بیان اینکه پتانسیل های تاریخی، طبیعی و فرهنگی زیادی در شهرستان اردستان وجود دارد تصریح کرد: ارگانهای متولی برای معرفی آداب، رسوم و جاذبه های این پتانسیل در شهرستان اردستان آن را در دستور کارقرار دهند.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۷۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان اظهار کرد: هرچه ما بتوانیم در ایام نوروز مسافران بیشتری را اسکان دهیم توجه مسئولان به شهرستان در بحث میراث فرهنگی بیشتر خواهد شد.
 محمد رضا صدوقی  در جلسه کمیته اسکان و رفاه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در محل این اداره گفت: یکی از با اهمیت ترین کمیته های شهرستان همین ستاد است که شاهد استقبال هر چه بیشتر مهمان نوروزی از شهرستان اردستان خواهیم بود.
وی افزود: تدبیری اندیشیده شود تا گردشگر را با اقامتی بیش از یک روز در شهرستان اسکان دهیم که ارزش افزوده بهتری برای شهر و منطقه دارد.
صدوقی با بیان اینکه پتانسیل های تاریخی، طبیعی و فرهنگی زیادی در شهرستان اردستان وجود دارد تصریح کرد: ارگانهای متولی برای انتقال آداب، رسوم و جاذبه های این پتانسیل در شهرستان اردستان  آن را در دستور کارقرار دهند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با توجه به ثبت جهانی قنات دو طبقه شهر اردستان تصریح کرد: این رویداد مهم باعث حجم گردشگر بیشتری نسبت به سالهای گذشته به شهرستان خواهد شد.
وی تصریح کرد: معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان در قالب  نقشه و راهنما به منظوراطلاع رسانی دقیق تربه مسافران نوروزی در دست تهیه است.
طرح آرامش بهاری در اردستان اجرا خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان در ادامه این جلسه اظهار کرد: طرح آرامش بهاری را در کلیه امامزادگان و بقاع متبرکه طبق سنوات گذشته اجرا خواهیم کرد.
حجت الاسلام سید علی طباطبایی گفت:  شهرستان اردستان از نظر تعداد بقاع متبرکه رتبه سوم استان را دارد  و ۶۴ امامزاده و بقعه متبرکه پذیرای عبوری مسافران نوروزی بمنظور زیارت خواهد بود.
وی افزود: یکی از برنامه های ویژه این اداره که در سنوات گذشته هم اجرا شده است لحظه سال تحویل در جوار امامزادگان بوده که در بعضی از آنان با حضور مسئولان و استقبال خوب مردم انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها