خبرهای داغ:
محمودی با اشاره به لزوم تقویت صنایع دفاعی برای کسب عزت در برابر دشمنان، گفت: سعودی ها امروز از یک طرف پیشرفته ترین سلاح ها را به تکفیری ها می دهند و از طرف دیگر هم برای انحراف هیأت های عزاداری ما در داخل مزدور استخدام می کنند.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۶۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به گزارش بسیج نیوز؛ رئیس ستاد شهدای گمنام اصفهان بعدازظهر امروز در اجتماع بزرگ مدافعان حریم و حرم عقیله بنی هاشم(س) مسجدالزهرا(س) شاهین شهر، با گرامیداشت یاد شهدای آزادسازی خان طومان گقت: اصفهان سه شهید در راه آزادسازی خان طومان در سوریه تقدیم کرد که یکی از آن ها شهید « عبدالحسین یوسفیان» از منطقه شهرستان شاهین شهر و میمه است.

عبدالمحمود محمودی از شهید«علی شاه سنایی» به عنوان دیگر شهید استان اصفهان در آزادسازی خان طومان یاد کرد و افزود: نحوه شهادت علی شاه سنایی مرا یاد روضه حضرت علی اکبر(ع) ‏می اندازد، شهید «عبدالمهدی کاظمی» نیز شهید دیگری از اصفهان بود که در لحظه شهادت بالای سرش بودم.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی افراد نادان و مزدور در داخل تبلیغ می کنند که مدافعان حرم برای پول به سوریه می روند افزود: شهید کاظمی را با یک موشک بسیار گران قیمت زدند، اما ما به دلیل محدودیت سلاح نمی توانستیم همان موشک را برای تویوتاهای حمله کننده استفاده کنیم.

استکبار به دنبال انحراف هیئت های عزادار و جوانان ما هستند

جانباز سرافراز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ‏امروز عربستان سعودی و آل یهود که خادم الحرمین خائن به دنیای اسلام است پیشرفته ترین تسلیحات روز دنیا را به تکفیری ها می دهد که قیمت یک عدد از بعضی تجهیزات آن ها که به وفور دارند و تنها با یک فشار دادن شاسی دود می شود و به هوا می رود در حدود 250 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه ‏دستگاه های جاسوسی آل سعود امروز در تلاش برای به انحراف کشاندن هیأت های عزاداری ما هستند و برای این کار پول خوبی هم خرج کرده و افرادی را نیز اجیر کرده اند، تاکید کرد: باید مراقب باشیم و بدانیم که استکبار به دنبال به انحراف کشاندن جوانان و مشغول کردن آنان به اموری موهن مانند قمه زنی است.

امروز باید شمر زمانه را بشناسیم

راوی دفاع مقدس اضافه کرد: دشمن از این طریق می خواهد ذهن جوان ما را از مسایل اصلی و مهم جهان دور کرده و با این حربه برای تضعیف تشیع و اختلاف میان مذاهب اسلامی بهره ببرد.

وی با تاکید بر دشمن شناسی جوانان خاطرنشان کرد: ‏مجلس روضه ای که شمر زمان را به مردم معرفی نکند و خروجی آن در دوران کنونی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نباشد، عمرسعدهای زمان هم در آن سینه خواهند زد و گریبان چاک خواهند داد جوانان ما باید توجه کنند شمر زمان امام حسین(ع) به جهنم رفت باید شمر زمانه خودمان را بشناسیم.

ایثارگر نوجوان دوران دفاع مقدس گفت: ‏نوجوان سیزده ساله بودم که برای اولین بار وارد دژ صدامیان شدم و با مشاهده تجهیزات و استحکامات آن ها تعجب کردم، وقتی در حضور یکی از همرزمان آن زمان تعجب خودم و مقایسه دژ آن ها با سنگرهای خاکی خودمان را ابراز کردم با واکنش او مواجه شدم که فلانی مگر نمی دانی که ما در محاصره اقتصادی دشمن هستیم و تجهیزات برای ساخت سنگرهای مستحکم را به ما نمی دهند.

برخی در داخل نمی فهمند که با عقب نشینی در صنایع دفاعی تحریم ها بیشتر می شود

محمودی اضافه کرد: در ادبیات دهه 60 به «تحریم» می گفتند «محاصره اقتصادی»، آن زمان رژیم بعث عراق با موشک های پیشرفته خود شهرها و مردم ما را مورد حمله قرار می داد و می خواست تا همه زیرساخت ها و خانه های مردم را تخریب کند و هیچ کس هم در دنیا عراق را محکوم به کشتن غیرنظامیان و حمله به مدارس و بیمارستان ها و کارخانه ها و خانه های مسکونی نمی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه برخی از مسؤولان کشور و نمایندگان مجلس و مزدوران دشمن در داخل می گویند برای رفع تحریم ها باید دست از صنایع دفاعی و موشکی خودمان برداریم، احمق ها انگار ندیده اند که با عقب نشینی در صنعت هسته ای هیچ تحریمی رفع نشد و دشمن پایش را در اعمال تحریم ها فراتر گذاشت.

عزت ما در گرو مقاومت و تقویت قوا در برابر زورگویان جهان است

رییس ستاد شهدای گمنام اصفهان‏ تاکید کرد: خاطرات دوران دفاع مقدس بسیاری از واقعیات را بازگو می کند و ما سعی کنیم با مقایسه شرایط دوران گذشته با  شرایط کنونی به جوانان و مردم بفهمانیم که همیشه مقاومت و اعمال قدرت در برابر زورگویان جهان است که می تواند برای ما عزت بیافریند.

محمودی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان وقتی دیدند جوانان ایران با غیرت و استقامت و سلاح ایمان با دستان خالی در برابر آن ها ایستاده اند و کوتاه نمی آیند و تن به خواسته های آنان نمی دهند پیشنهاد صلح و اتش بس را دادند و گرنه هدف آن ها اشغال کشور در 48 ساعت یا یک هفته بود.

ارسال نظرات