خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف اصفهان خبر داد:
حجت‌الاسلام امیری از برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بزرگ‌سالان در سراسر استان اصفهان در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۶۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم را همچون سال‌های گذشته در سراسر کشور برگزار کند.

حجت‌سلام‌ حسن امیری توضیح داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، معارف قرآن کریم (حفظ موضوعی، حفظ معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم)، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال این دوره از مسابقات همراه با جشنواره تنغیمی اسلامی در رشته‌های دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برای خواهران و برادران و در رشته‌های اذان، مقطع خوانی گروهی قرآن کریم، انشاد انفرادی، آثار کوتاه رسانه‌ای، همسُرایی دو یا چندزبانه ویژه برادران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به زمان ثبت‌نام این دوره، خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام این دوره از مسابقات قرآنی از 12 بهمن‌ماه 1395 آغاز و تا 20 فروردین‌ماه 1396 ادامه دارد، افراد علاقه‌مندان می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان مراجعه و یا مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن به نشانی www.quraniran.ir ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام امیری یادآور شد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه 96 برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها