طی مراسمی با تکریم از سیده‌رقیه حسینی مسؤول سابق بسیج رسانه نکا، حسین زحمتکش به‌عنوان مسؤول بسیج رسانه شهرستان نکا معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۵۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندرانمسؤول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه دیروز خون فرمانده شهید در جنگ سخت ریخته شد و اجازه ندادند یک وجب از خاک به دشمن داده شود، ادامه داد: امروز خاکریزها و مبادلات عوض شده و فرماندهی جنگ سرد بر عهده رسانه است.
 
حسن افشار در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج رسانه این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگار انقلابی باید در تراز انقلاب باشد و همچنین کمک برای تربیت نیروی خبری تراز انقلاب، در دستور کار باشد.

وی افزود: دیروز و امروز در دو جنگ متفاوت هستیم که جنگ سخت دیروز، فرمانده پیاده نظام داشتیم و امروز در جنگ نرم نیازمند فکر و ایده متعالی هستیم.

این مسؤول ادامه داد: مبنای تحولات در سرپنجه است و امروز رسانه مرز نمی‌شناسد و نامحدود است و باید با بصیرت بیشتر وارد شد.

افشار ادامه داد: گزینه روی میز دشمن یک انحراف است که باید ما با آگاهی تابع رهبری بوده و بدانیم تحفه دشمن امروز ازدواج سفید، جشن طلاق و اعتیاد است و وظیفه داریم روشنگری کنیم.

وی بیان کرد: در مازندران 300 پایگاه خبری با مجوز و بدون مجوز و نشریه‌های مختلف در حال فعالیت هستند و این بیانگر اهمیت رسانه است.

مسؤول بسیج رسانه مازندران گفت: رسانه باید دیده شود و قرآن چون رسانه ناب است باید خوانده شود و لذا رسانه باید دیده شود، چون به‌عنوان بنگاه اطلاعاتی و مدرسه است و مدیران این مدرسه فرماندهان رسانه‌ای ما هستند.

این مسؤول اظهار کرد: شبکه اجتماعی و مجازی امروز جلوتر از خبرگزاری‌ها در حال حرکت هستند و باید آگاهی بیشتری در این مجموعه داشت و با بصیرت وارد شد.

افشار افزود: باید بدانیم رسانه از اتم و موشک مهم‌تر است و اگر خلا ایجاد شود مشکل آفرین است و در جنگ نرم امروز تلاش شود تا هر محله، یک خبرنگار تربیت کنیم و بدانیم در حوزه رسانه یک اشتباه، خطرآفرین است.

وی با بیان اینکه قدرت نرم نظام ما اهل بیت و ائمه است و دشمن در حال شیعه‌هراسی است، یادآور شد: باید زبان رسانه را بشناسیم و شیعه را ترویج کنیم.

مسؤول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان  کانون بسیج رسانه فعال است، گفت: تلاش داریم تا خبرنگار انقلابی در محله‌های مختلف تربیت شود و هر پایگاه یک خبرنگار باشد.

این مسؤول اظهار کرد: سرنوشت اسلام، دین و دنیا با فرماندهی فرماندهان بسیج در حوزه‌های مختلف و حضور اصحاب رسانه میسر است و باید بدانیم دشمن همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها را رصد می‌کند.

افشار افزود: در هر محله و پایگاه اگر افراد رسانه‌ای تربیت نکنیم، خطرناک است و امروز این تنگه بر عهده شما نهاده شده است.

وی گفت: باید نیرو تربیت کنیم و تنها در حوزه بسیج می‌توان به این مهم دست یافت و باید حرف انقلاب را بزنیم و رسانه انقلابی این مسؤولیت را می‌تواند به‌درستی انجام دهد.

به گزارش فارس، در این مراسم با تکریم از سیده‌رقیه حسینی مسؤول سابق بسیج رسانه نکا، حسین زحمتکش به‌عنوان مسؤول بسیج رسانه شهرستان نکا معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها