به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، عبداله پاکاری گفت:با توجه به تأکید ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر تسهیل در انجام امور اداری و نیز در راستای اجرای برنامههای دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری و بهمنظور ارائه خدمات برتر به ایثارگران و خانوادههای آنان و خانواده معظم شهدا بدون محدودیت جغرافیایی و محل پرونده روشهای جدید طراحی و ارائه شده است.
وی با اشاره به
استقبال ایثارگران از پورتال خدمات الکترونیکی گفت:خدمتی دیگر با انجام موافقتنامه
بین بنیاد و شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان بهمنظور صدور انواع معرفینامههای عمومی
مورد نیاز این عزیزان راهاندازی شده است.
مدیرکل بنیاد شهید
و امور ایثارگران استان ادامه داد: بر همین اساس تمام ایثارگران عزیز و خانوادههای
معظم شهدا میتوانند با مراجعه به مراکز هاتف و یا پایگاه اطلاع رسانی ایثار، دفاتر
فعال در سراسر استان را شناسایی و برای انجام امور اداری به نزدیکترین مکان ممکن،مراجعه
کنند. بدیهی است با فعال شدن سایر دفاتر، فایل موجود تکمیل و بهروزرسانی میشود.
پاکاری با اشاره
به ارائه خدمات برخط در حوزه های مختلف بنیاد گفت:ایثارگران معزز از طریق پایگاه اطلاع
رسانی ایثار می توانند بخشی از خدمات بنیاد را نیز به صورت الکترونیکی درخواست کنند.