گردهمایی مصون سازی فرهنگی با حضور پایوران کادر و وظیفه در حسینیه سرداران شهید سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۵۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان سپاه ناحیه ایجرود در این گردهمایی به نصایح پیامبر اعظم (ص) به حضرت ابوذر اشاره کرد و زهد داشتن را یکی از عوامل رشد وتکامل انسان و بنده ی الهی بودن دانست.

حجت الاسلام محمدعلی تیموری افزود: زیرکترین مردم کسی است که دنیا را ابزار برای آخریت خود قرار می دهد و هدف نهاییش سعادت آخرت است.

وی اظهار داشت: دومین عامل بندگی انسان بر اساس دعای صحیفه سجادیه(مکارم الاخلاق) نیت است که حضرت می فرماید برای رشد و تعالی و بندگی ،نیت انسان بایستی صعود و رشد کیفی داشته و همچنین وفور نیت داشته باشد یعنی اینکه در تمام کارها و اعمال رضای خدا را در نظر بگیرد و اعمالش رنگ خدایی پیدا کند.

حجت الاسلام تیموری تصریح کرد: مادری که برای پرورش بچه اش به سختی می افتد و پدری که با دشواری کار میکند ورزق و روزی خانواده خود را بدست می آورد و مسئولین و کارکنانی که در مجموعه ای کار می کنند اگر نیتشان برای خدا باشد موجب صعود و رشد انسان خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان سپاه ناحیه ایجرود خاطر نشان کرد: ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در تمامی مامویتها اگر نیت الهی داشته باشیم مصداق جهاد فی سبیل الله و بندگی خدای متعال است.

در پایان این گردهمایی به هادیان سیاسی نمونه، لوح تقدیر و هدایا اعطا شد.

ارسال نظرات