خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

بسیجیان در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گام بردارند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در جامعه امروز بسیجیان باید در راستای خنثی کردن‌ توطئه‌های دشمنان پیشگام باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود حمله‌های دشمنان را ناکام بگذارند.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۵۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محرمعلی والدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) شهر اقبالیه که صبح امروز با حضور امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه، بخشدار مرکزی قزوین و مسؤولان استانی و شهری در سالن فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) چند بار فرموده‌اند که اگر ندای دلنشین تفکر بسیج در کشوری طنین‌انداز شود، چشم طمع بیگانگان از آن برچیده می‌شود.

وی افزود: بسیج از ابتدای شکل‌گیری همیشه در صحنه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضور داشته است که یکی از بارزترین مصادیق آن حضور جانانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به فرصت‌سازی بسیج برای استفاده همگانی ادامه داد: بسیج روزنه ورود به دنیایی است که می‌توان در آن توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف از جمله در تحلیل مباحث و مسائل روز بالا برده تا انسان طعمه و بازیچه دست بیگانگان نشود.

والدی تصریح کرد: در جامعه امروز بسیجیان باید در راستای خنثی کردن‌ توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود حمله‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تقویت بنیه دینی، بصیرت‌افزایی و اخلاق‌مداری محور برنامه‌های پایگاه بسیج باشد و برای دستیابی به اهداف مورد نظر نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد حضور بسیج در همه اقشار جامعه هستیم، یادآور شد: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت از سرمایه‌های شهر اقبالیه هستند.

والدی مطرح کرد: امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون خون شهدا و صبوری خانواده‌های معظم شهیدان هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بسیجیان هم مدافعان راستین انقلاب و سربازان ولایت هستند و سپاه هم از یادگاران امام خمینی‌(ره) و خدمات آن در تمام عرصه‌ها برجسته و ماندگار است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اضافه کرد: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه زمینی برای ساخت ستاد ناحیه امام سجاد(ع) واگذار شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها