خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آبیک با بیان اینکه ما با رأس اصلاح‌طلب‌ها مشکل داریم که با فتنه‌گران همراه هستند، متذکر شد: آشتی ملی که از سمت خاتمی مطرح شده است قصد دارند فتنه ای دیگر را رقم بزنن.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۴۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در جمع معترضان به حضور حجت‌الاسلام شیخ قدرت علیخانی به آبیک، اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم یک حامی‌ فتنه به شهر ما بیاید.

وی افزود: من ندیدم شیخ‌قدرت علیخانی یک بار میرحسین، خاتمی و فتنه را محکوم کند! فتنه ۸۸ ما را تا لبه پرتگاه برد و اینها گرا دادند که تحریم را بیشتر کنید و امروز این فتنه‌گران می‌گوید انقلاب اسلامی هیچ‌کاری نکرده است؛ منطقه ما سردسیر است و اکثر روستاها گاز دارند که به برکت نظام انقلاب است.

موسوی ادامه داد: بعضی از فتنه‌گران در دولت یازدهم نفوذ کردند و مقام گرفتند. امروز موضوع صحبت من درباره سخنرانی شیخ‌قدرت علیخانی است. این فرد که در چهار سال نمایندگی خود یک بار به آبیک نیامد و امروز برای چه می‌خواهد به این شهر بیاید.

وی یادآور شد: این آقا در مراسم فاطمیه آقای خاتمی را به خانه خود دعوت کرده بود و سعی داشت اینها را تطهیر کند.

امام جمعه آبیک با گلایه از مسئولین تصریح کرد: آقای فرماندار که درباره مراسم ما را در جریان نگذاشت، من به استاندار و دادستان گفتم که اگر اتفاقی بیفتد به گردن شماست.

از ورود حامی فتنه به آبیک جلوگیری کنید

موسوی متذکر شد: اگر به حرف ما و خانواده شهدا ارزش قائل هستید از ورود این حامی‌ فتنه به شهر جلوگیری کنید. فتنه خط قرمز ماست و همه باید این را بدانند حنی اصلاح‌طلب‌ها نیز باید بدانند.

وی مطرح کرد: خدای رحمان برای پیشرفت بشر همه امکانات را در اختیار قرار داده است در امکانات منتصل بالاتر از همه عقل است و خداوند به اینها اکتفا نکرده و پیامبران را فرستاده است تا بشر را با این همه امکانات راه را به آنها نشان دهد و به بی‌راهه نرود و متأسفانه بشر اشتباه می‌کند.

امام جمعه آبیک اظهار داشت: حضرت آدم، آنچنان اشتباه کرد که خداوند وی را از بهشت بیرون راند. بشر گمراه می‌شود؛ یک بار از راهنما جلو می‌افتد و یکبار از راهنما عقب می‌افتد که جز هلاکت سرنوشتی ندارد.

وی ادامه داد: اگر در این طوفان زندگی از راهنما جلو بیفتیم هلاک می‌شویم و همان که راهنما پا را برداشت فرد پایش را در جای راهنما گذاشت به موفقیت دست پیدا می‌کند.

این خطیب نمازجمعه با بیان اینکه در انقلاب ما فتنه‌های بزرگی اتفاق افتاده است، یادآور شد: فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ و فتنه جدید را تازه کلید زده‌اند و این آقا می‌گوید بیایید آشتی ملی کنیم این می‌خواهد به دشمن چراغ سبز نشان دهد. می‌گوید ما اینجا اختلاف داریم. این یک حرف ساده نبود و پشت آن یک برنامه‌ریزی بزرگ بود.

باید مراقب حیله دشمن باشیم

وی با بیان اینکه اصولگرا و اصلاح‌طلب‌ها همه با هم هستند و ما با رأس اصلاح‌طلب‌ها مشکل داریم که با فتنه‌گران همراه هستند، متذکر شد: آشتی ملی که از سمت خاتمی مطرح شده است قصد دارند فتنه جدیدی را رقم بزنند.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران یک اقیانوس اشت و فتنه‌گران یک قطره هستند واگر به این اقیانوس سپردند پیروز و اگر نپیوستند هلاک می‌شوند، گفت: کسانی که فتنه‌گران را محکوم نکردند قابل بخشش نیستند ما فتنه‌گران و کارهای آنها را فراموش نمی‌کنیم و با آنها سر آشتی نداریم.

منبع: نگاه آبیک

ارسال نظرات
پر بیننده ها