خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه گفت: آقای رئیس جمهور دروغ محض گفتید، آقای استاندار دروغ محض را تکرار کردید، آقای فرماندار دو سه روز گذشته دروغ محض را تکرار کردید. ما قرار نیست آنچه رسانه های بیگانه به ما دیکته می کنند همان را جاهای مختلف تکرار کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۹۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه در جمع مردم مومن و انقلابی سربیشه با اشاره به تاریخی بودن خباثت انگلیسی ها اظهارداشت: حالا اینکه در یک دورهدولتی هوس می کند سفارت خانه آنها را احیا کند این بحثی است. در تاریخ این ننگ را خواهند نوشت که برخی شادی می کنند.

وی مخالفت با اسلام، تضعیف و انزوای روحانیت ، جداکردن روحانیت از سیاست و کشف حجاب را از اتفاقاتی بیان داشت که در زمان رضاخانی افتاد که بدست انگلیسیها سر کار آمده بود.

خطیب جمعه سربیشه با اشاره به بحث آشتی ملی که این روزها مطرح شده نیز اشاره ای داشت و گفت : چندی پیش رئیس دولت اصلاحات مطلبی را مطرح کرد و اینطور گفت : چون اصل کشور ، منافع ملی و حیثیت ایران در خطر است پس باید زمینه آشتی ملی را فراهم کنیم ، روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب هم این مطلب را منعکس کردند ؛ ته این حرف می رسد به نهضت آزادی ، نهضت آزادی که امام (ره) فرمودند " از منافقین هم بدترند" .

وی خاطر نشان کرد : این موضوع از طرف کسانی هم مطرح می شود که صد در صد در جریان فتنه 88 دخیل بودند کسانی که هشت ماه با نظام و مردم جنگیدند هم صدای با آمریکاییها بودند .

خطیب جمعه سربیشه گفت : امروز ما هم صدای با رهبری می گوییم به برخی از آقایانی که فتنه 88 را حتی صحبت هم نمی کنند ، تکذیب هم نمی کنند هیچ حرفی هم نمی زنند ، تایید هم می کنند حقوق بگیر این نظام هم هستند می گوییم: مردم ما فتنه 88 را یادشان نرفته و از فتنه گر هم بیزارند.

امام جمعه شهرستان سربیشه به قسمتی دیگر از فرمایشات رهبری در دیدار با مردم آذربایجان نیز اشاره ای کرد و گفت : رهبری فرمودند یکی از ترفند های دشمن این است که مدام تهدید می کنند به جنگ؛ اینکه گزینه های نظامی روی میز است ؛ آن مسئول اروپایی به مسول ما می گوید اگر برجام نبود جنگ در ایران قطعی بود ؛ دروغ محض است.

وی اضافه کرد : آقای رئیس جمهور دروغ محض گفتید ؛ آقای استاندار دروغ محض را تکرار کردید ؛ آقای فرماندار دو سه روز گذشته دروغ محض را تکرار کردید ما قرار نیست آنچه رسانه های بیگانه به ما دیکته می کنند همان را جاهای مختلف تکرار کنیم.

وی خاطر نشان کرد : می گویند اگر برجام نبود جنگ اتفاق می افتاد ؛ کدام دولت ،کدام نظام جرات می کند با مردم ما مواجهه کند و مردم بدانید اگه می توانستند نظام ما را ساقط کنند 38 سال صبر نمی کردند .

امام جمعه شهرستان سربیشه افزود : امروز مسئول کشور ما که باید بیاید و مسائل و مشکلات کشور ما را حل کند ؛ می آید واین دروغ های محض این چنینی را تکرار می کند .

خطیب جمعه سربیشه همچنین به قسمتی دیگر از بیانات رهبری نیز اشاره کرد و گفت : رهبری فرمودند : چرا می گویند جنگ ، چون ذهن متوجه جنگ شود ؛ می گویند همه گزینه ها روی میز است ، خوب این صحبتها ادبیات دشمن است گول نخورید ، قرار نیست ما با ادبیات دشمن رای جمع کنیم برای خودمان ، قرار نیست با ادبیات دشمن اعلام موجودیت کنیم .

امام جمعه شهرستان سربیشه با بیان اینکه رهبری فرمودند : مسئولان باید نشان دهند برای اقدام و عمل چه کرده اند ؛ نگویند باید چنین شود ، بگویند چنین شد و افزود : ما از سخنرانی خسته شده ایم ، اینکه بگوییم فلان جا می توانیم فلان کار را بکنیم ؛ خوب چه قدر کار کرده ایم ؟!

خطیب جمعه سربیشه به صحبتهای استاندار در جمع هنرمندان نیز اشاره ای کرد و گفت : ما گاهی اوقات می گویم مسئول شهرستانی چرا اینطور صحبت می کند ، می بینیم مسئول استانی که بدتر صحبت می کند ، آقایان مدیر کل ، آقایان فرماندار ، آقای استاندار ، شما برای سخنرانی آفریده نشدید ، برخی از کارها با یک هماهنگی حل می شود پول هم نیاز ندارد .

وی به سخنان استاندار اشاره ای کرد و گفت : تاسف می خورم به مملکت و استانی که چنین فردی استاندار آن باشد ، متاسفم ، ایشان این مطلب را گفتند : باید به حال هنر استان گریه کرد ؛ ما هم هنرمندان اصیل انقلابی و افرادی داریم که دستشان را نیز می بوسیم، اما هنر را نباید با ابتذال قاطی کرد.

امام جمعه شهرستان سربیشه همچنین گفت: استاندار در صحبتی گفته : سالن شهیدین قاسمی برای روضه تنها نیست ، آقای استاندر سالن شهیدین قاسمی در برهه ای از زمان رقاص خانه شده بود به اسم شهیدین قاسمی ، ما روضه تنها در این سالن نخواندیم ، رقاص خانه هم نباید شود .

خطیب جمعه سربیشه همچنین گفت : به آقای وزیر کشور روزی که استاندار سابق را آورد هم ولایتی خودش ، استاندار امروزی را هم آورد هم ولایتی خودش ، باید فکر کند که مردم استان ما و استان ما آزمایشگاه نیست که فردی را که برای بخشداری یک جزء از گوشه ای از یک کشور هم لیاقت ندارد به عنوان استاندار معرفی کنند ، به نمایندگان ما اهانت شد ، مردم ما هیچ چیز نگفتند به متدینین ما اهانت شد.

وی عنوان کرد: به استاندار می گوییم در این بازارچه مرزی ، مردم ما دارند آنجا تلف می شوند می گویند شکر کنید همین بازارچه است؛ بله بازارچه برای تهرانی و اصفهانی و فلان جا هست، اما مردم ما دارند یک روز درمیان ده هزار تومان آنجا کاسبی می کنند .

خطیب جمعه سربیشه همچنین گفت : مطلبی دیگر که مطرح شده این است که اماکن کیست که برای مردم شهر، پادگان درست کرده اند ، نیروی انتظامی مسئول حفظ نظم است و نه چیزی دیگر.

وی با اشاره به قانون نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: قانون نیروی انتظامی ده ماده قانونی دارد و توسط مجلس نیز ابلاغ شده و فقط در ماده 4 ، 26 وظیفه برای نیروی انتظامی بیان شده اما ایشان می گوید " نیروی انتظامی نباید جلوی خیلی از کنسرتها را بگیرد، نیروی انتظامی با پشتوانه جلوی اینها را گرفته است" .

امام جمعه شهرستان سربیشه همچنین عنوان کرد : آقای استاندار ، استان خراسان جنوبی رقاص خانه نیست ، استان خراسان جنوبی محل برگزاری کنسرت های آنچنانی نیست ، اگر می خواهید گریه کنید؛ بیایید با هم به حال محرومین و مستضعفین و مسائل استان گریه کنیم ، این فرافکنی ها به استان لطمه خواهد زد .

وی افزود : ما مجتهد داریم در مسئولین مسئولیت های اجرائی خودمان پرورش می دهیم ،ایشان استناد کرده به صحبت رئیس جمهور در خراسان شمالی ، ما مقلد رئیس جمهور نیستیم ما مرجع تقلید داریم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها