نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی:
نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تأكيد كرد: با كمك بنياد بركت، شاهد حركت پرشتاب اقتصاد و توليد در استان در جهت رفع محروميت و كمك به اقتصاد مقاومتی هستيم.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۳۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمايه‌گذاري، مشاركت و همراهي بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساخت و بهره‌برداري از چندين واحد توليدي و اقتصادي در استان گیلان، تأكيد كرد: با كمك بنياد بركت، شاهد حركت پرشتاب اقتصاد و توليد در استان در جهت رفع محروميت و كمك به اقتصاد مقاومتی هستيم.
اسدالله عباسی درباره‌ی نحوه‌ی ارایه‌ی خدمات بنیاد برکت در حوزه‌ی انتخابیه‌اش گفت: هم‌اکنون در این منطقه اقداماتی مشترک بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد برکت در یکی از دهستان‌ها آغاز شده و انشاءالله در آینده‌ی نزدیک به ثمر خواهد نشست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم تصریح کرد: قرار شده این منطقه به عنوان روستای نمونه در زمینه‌ی عمران، اشتغال‌زایی و بهداشت و درمان توسعه یابد، ضمن این‌که به زودی جلساتی با حضور مسئولان این بنیاد برای تصمیم‌گیری به منظور بهره‌مندی از سایر خدمات برکت، خواهیم داشت.
وي به سرمايه‌گذاري و مشاركت 3212 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، زیربنایی، آموزشی، فرهنگی مذهبی، حمایتی و درمانی در مناطق محروم و روستایی استان اشاره كرد و افزود: با كمك بنیاد برکت اقدامات جهادی بسيار ارزشمندي در جهت توليد و چرخه‌ی اقتصادي استان و مناطق محروم در سراسر كشور انجام گرفته كه بايد قدردان اين زحمات بي‌منت بود.
عباسي با بيان اين‌كه ساخت مراكز فرهنگي، مساجد، مدارس مجهز به ملزومات آموزشي و كتاب‌خانه‌ها توانسته چهره‌ی روستاها و مناطق محروم را دگرگون كند، ‌بيان داشت: رونق اقتصادی در مناطق محروم و ایجاد اشتغال پایدار در كنار اقدامات آموزشي و فرهنگي و علمي كار بسيار پسنديده‌اي است كه نشان از اقدامات بنياد برکت در جهت توسعه‌ی همه‌جانبه دارد.
ارسال نظرات