خبرهای داغ:
الهام سادات افروشه
عضو مجمع جبهه مردمی نیروی های انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان گفت: با معرفی و انتخاب هیأت ‌رئیسه و مسؤولان کمیته‌های جبهه حجت‌الاسلام‌ عبدالجواد عبداللهی به ‌عنوان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۰۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگذاری بسیج  ،حجت‌الاسلام‌ حسن بابایی اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جبهه‌ای است که به همت دلسوزان انقلاب اسلامی از متن مردم و از مساجد و محله‌ها به منظور انسجام مدافعان حریم ارزش‌های انقلاب اسلامی، ترویج اصول و مبانی حضرت امام خمینی(ره) و منظومه فکری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی شکل گرفته است.

وی افزود: همزمان با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سایر شهرستان‌ها و استان‌های کشور این جبهه در شهرستان اصفهان با ساماندهی نیروهای انقلابی در مساجد و محلات اصفهان تشکیل شد.

عضو مجمع جبهه مردمی نیروی های انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان ادامه داد: با معرفی و انتخاب هیأت ‌رئیسه و مسؤولان کمیته‌های جبهه کلیه اعضا بالاتفاق حجت‌الاسلام‌ عبدالجواد عبداللهی را به ‌عنوان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان انتخاب کردند.

بابایی در پایان گفت: امیدواریم با انتخاب حجت‌الاسلام عبداللهی که از فضلا و روحانیون انقلابی با سابقه درخشان علمی، اجرایی، فرهنگی و مدیریتی و از دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با همت و دلسوزی اعضای جبهه مبلغ و مروج منظومه فکری امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در شهرستان اصفهان باشیم.

ارسال نظرات