خبرهای داغ:
مسئول علمي سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان خبر داد؛

حضور 3500 دانش آموز بسیجی استان در مسابقات علمی

مسئول علمي سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان از حضو 3500 دانش آموز بسیجی و 400 دانش آموز غیربسیجی در مسابقات علمی در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۹۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
شوقانی مسئول علمي سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان از برگزاري مسابقه علمي ويژه دانش آموزان مقطع ابتدايي و متوسطه دور اول و دوم در استان خبر داد.

وی گفت: مسابقه علمي و فرهنگي سازمان بسيج دانش آموزي در سال تحصيلي 95-96 با هدف تقويت بنيه علمي و ايجاد انگيزه و بالا بردن روحيه ي رقابت در فضاي صميمي و سالم براي دانش آموزان پايه هاي چهارم ابتدايي تا سوم متوسطه دور اول و دوم برگزار مي گردد.

مسئول علمي سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان افزود: دانش آموزان ضمن حضور در اين رقابت سالم علمي از وضعيت تحصيلي خود بعد از 5 ماه آگاه مي شوند. علاوه بر آن دانش آموزان پايه ششم براي شركت در آزمون مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان آماده مي گردند.

شوقانی با اشاره به هدف از برگزاري اين مسابقات علمي بیان داشت: اين مسابقات  به راه اندازي و هويت بخشي به واحدهاي اميدان كمك كرده و باعث  ايجاد انگيزه در دانش آموزان جهت درس خواندن و شور و نشاط در واحدهاي پوينده و پيشگام مي شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات علمی 3500 دانش آموز بسيجي و 400 دانش آموز غيربسيجي حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها