خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی گفت: یادواره سرداراران و هزار و هشت شهید شهرستان خوی ساعت 9:30 صبح روز پنجشنبه 5 اسفند ماه سال جاری درمصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۲۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه تاکتیکی ابا عبدالله الحسین(ع) و سپاه شهرستان خوی درگفتگو با خبرنگاری خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در خوی افزود: شهرستان خوی به عنوان دارالمومنین در طول 8سال انقلاب اسلامی در راستای دفاع از ارزشهای اسلامی جوانهای پاک و مخلص را تقدیم کرده است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ارج نهادن به ایثار و فداکاری آنان و یادوآوری صبر و پایداری مادران و همسرانی است که از حق خود گذشتند تا ما بی حق نباشیم.

وی افزود: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزار ی یادواره ها،شبی با شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواه شهدا و هر برنامه ای که به نام و یاد شهدیدی باشد در اصل تداوم حرکت الهی این بزرگواران است و انتقال فرهنگ جبهه و جهاد، شهید وشهادت به نسل کنونی است.

فرمانده سپاه خوی گفت: این شهرستان هزار و هشت شهید از تمامی اقشار را نثار انقلاب و اسلام کرده است و این عزیزان در در این مکتب بر همدیگر سبقت می گرفتند چرا که هر کدام بزرگترین نعمت را دیدار حق می دانستند بر همین اساس است که گوییم شهدا برگزیدگان الهی و یاران پیامبر و اهل بیت هستند.

وی اظهار داشت: مردم غیور و ولایت مدار شهرستان خوی همچنان آماده اند در راه انقلاب و آرمان های امام و ولایت جان فشانی کنند.

برگزاری عزاداری ایام فاطمیه در بقعه متبرکه شیخ نوایی شهرستان خوی

در راستای ترویج فرهنگ فاطمی سوگواری یاس نبوی به همت پایگاه خدیجه مکرمه(س) بسیج جامعه زنان سپاه خوی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف این شهرستان در بقعه متبرکه شیخ نوایی شهرستان خوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی با تسلیت ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا(س)گفت: زنان ایرانی با الهام از بانوان پرافتخار دنیای اسلام همچون حضرت خدیجه(س)، فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب در سال 57 برای احیای اسلام و پیروزی انقلاب، فرهنگ منحط غربی را زیر پای خود گذاشتند و به ریسمان الهی چنگ زدند و در برابر کفر طاغوت به مبارزه برخاستند.

خواهر پاسدار لیدا سیرانی افزود: فاصله گرفتن از قرآن ناطق و سیره ائمه و معصومین از جمله مشکلات کنونی جوامع بشری است لذا باید با برنامه ریزی دقیق سعی نماییم بیشتر بر امر بصیرت افزایی تاکید نماییم.

وی افزود: در این ایام و با برگزار ی مراسم هایی سعی نمودیم جایگاه و عظمت این بزرگواران را جهت الگو برداری به مردم بشناسانیم .

مسئول هیئت محبان حضرت زهرا(س) با اشاره به برگزاری عزاداری ایام فاطمیه در اسفند ماه در حسینه شیخ نوایی شهرستان خوی اظهار داشت: این عزاداری ها شامل سخنرانی در باب شخصیت حضرت فاطمه "س" تلاوت و تفسیر قرآن و ادعیه و مناجات، زیارت عاشورا و حضرت زهرا(س)، مرثیه سرایی و عزاداری است.

خواهر پاسدار معصومه حاج آقا رضالو با این عنوان که حضرت زهرا(س) رسواگر ظالمان به حق ولايت و بيت المال و غاصبان بود، مشي سياسي آن حضرت را، مشيي آگاهانه توأم با بينش، بصيرت، اعتراض و بي اعتنايي به دستگاه رهبري غاصب دانست و افزود: در طول ایام فاطمیه با برنامه ریزی دقیق موضوعات مختلف از مشی سیاسی، اجتماعی و خانوادگی حضرت زهرا(س) توسط سخنرانها به مردم بیان می شود.

ارسال نظرات