خبرهای داغ:
توسط روابط عمومي و تبليغات قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع):

توزیع بسته های فرهنگی در مناطق مرزی و عملیاتی سپاه خوی

در راستای ترویج فرهنگ اسلامی بسته های فرهنگی به همت روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه حمزه سیدالشهدا در بین رزمندگان گردانهای رزم سپاه خوی مستقر در مناطق مرزی توزیع شد .
کد خبر: ۸۸۲۸۱۱۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، چرایی این اقدام را هوشیاری درمقوله تهدیدات نظامی دشمن و توجه بیشتر به منویات رهبری عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار حبیب اسدی افزود: ترویج و گسترش فرهنگ و تحلیل و بررسی منویات رهبری بر هر قشری از جامعه جهت مقابله با فعالیت های ضد انقلاب در مناطق مرزی لازم و ضروری است .

وی افزود: پایگاه های عملیاتی و مرزی باید با همکار ی و تعامل گردانهای رزم سعی نمایند برنامه های متنوع فرنگی و ورزشی و جوان پسند را طراحی و عملی کنند چرا که با این حرکات می توانند توطئه های دشمنان در منطقه را خنثی کنند.

مسئول امور روحانیون قرارگاه نیز در نشست بصیرتی در جمع رزمندگان سپله خوی گفت: شما عزیزان پا در جای کسانی گذاشته اید که دل از لذات این دنیا کندند از خانواده و اموال گذشتند و برای دفاع از مملکت و آیین در برابر تیرهای دشمنان سینه سپر کردند.

حجت الاسلام دژالود افزود: حاکمیت اسلامی، حاکمیت ارزش های انقلابی در جامعه و ولایتمداری از دغدغه های شهدای والا مقام بود که بارها و بارها در وصیت نامه های خویش بدانها اشاره و تاکید کرده اند لذا من وشما و مسئولان کشوری و لشکری در اداره امورات کشور و انجام ماموریت ها باید بدانها عنایت ویژه داشته باشیم چرا که به حقمسئولیت امروز ما مرهون مجاهدات همان بزرگواران است.

وی با اشاره به سرمایه عظیم نیروی مردمی خاطر نشان کرد: حضور همه جانبه و گسترده مردم در عرصه های مختلف جامعه، و دوشادوش رزمندگان اسلام علاوه بر تامین امنیت پایدار موجبات رشد و توسعه کشور را نیز در زمینه های مختلف فراهم کرده است.

ارسال نظرات