مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم:
حجه الاسلام والمسلمین خوشنام با اشاره به برنامه ریزی های دین اسلام در خصوص مسائل و مشکلات زندگی عمل به دستورات آن را زمینه ساز شیرینی زندگی دانست .
کد خبر: ۸۸۲۸۰۸۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : ما اگر بخواهیم زندگی شیرین و خوشی را داشته باشیم ، بیائیم ببینیم دین اسلام چه کفته ؟ دین جامع اسلام برای تمام مسائل و مشکلات زندگی ما برنامه روشن و زیبائی دارد . مشکل از ماست که نپرسیده ایم ، دنبالش نرفته ایم و تحقیق نکرده ایم .

در این عصر انفجار اطلاعات و تکنولوژی مدرن ، دین اسلام بهترین راهکارها و دستورات زیبا و دلنشین برای تمام مسائل زندگی انسان ها را از ریزترین مسائل تا بزرگترین مسائل را داراست.

حجه الاسلام والمسلمین خوشنام در ادامه خاطر نشان کرد : انسان ها اگر خواهان سعادت و خوشی دنیا و آخرت هستند با یک تحقیق در مورد مسائل مختلف زندگیشان از کارشناسان و روحانیون دینی می توانند به راحتی خیلی از مسائل و مشکلات خرد و کلان زندگی را حل و فصل کنند .

ما اگر بدانیم دین اسلام بهترین برنامه زندگی است ، دوستدارش می شویم از خودمان سوال می کنیم چقدر در مورد دین اسلام تحقیق کرده ایم ، اسلام بن بست ندارد و همه چیز به بهترین نحو حل و فصل می کند . اسلام دینی است بر پایه محبت ، عقل ، فطرت ، علم و ولایت.


ارسال نظرات