خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: امروز اوج عظمت و قدرت سپاهیان اسلام در برابر سپاه طاغوت است که می طلبد با هوشیاری و بصیرت از این گذرگاه سخت با پیروزی عبور کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۸۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در مراسم تجلیل از سردار سلگی، جانباز و رزمنده دوران طلایی دفاع مقدس و مشاور استاندار همدان و مسئول امور ایثارگران استانداری که به همت سازمان بسیج ادارات استان برگزار شد، اظهار داشت: باید فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه داریم و آن را به نسل امروز و آینده منتقل کنیم.

وی با اشاره به عدم تغییر در رفتار دیپلماسی قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکای جنایتکار افزود: وضعیت و سخنان بی پایه و اساس ترامپ و تئوریسین‌هایش، او را در سراشیبی سقوط قرار داده اند.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد: ادبیات ناموزون و بی ربط وی نشان از یأس در جبهه دشمن دارد.

وی ادامه داد: دولت ترامپ زیر فشار بدهی‌ها و آنارشیسم داخلی در حال فروپاشی و سقوط و انحطاط است و برای پوشش دادن به آن اذهان عموم را با اظهارت نابخردانه تحت تاثیر قرار می دهد.

امیری بیان داشت: امروز اوج عظمت و قدرت سپاهیان اسلام در برابر سپاه طاغوت است که می طلبد با هوشیاری و بصیرت از این گذرگاه سخت با پیروزی عبور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری و رونمایی از تقریظ رهبری بر کتاب «آب هرگز نمی میرد»، افزود: این کتاب ارزشمند مجموعه خاطرات سردار سلگی در دوران دفاع است و همین بس که امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) فرموده بودند «اگر امکان داشت دیدار این مرد در همدان می‌رفتم».

سردار سلگی نیز در این مراسم خاطراتی از کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» و لحظات شیرینی دیدار با مقام معظم رهبری به همراه خانواده خود بیان کرد.

در پایان این مراسم نیز ضمن گرامیداشت مقام شامخ سردار سلگی، با اهدای لوح تقدیر از زحمات ایشان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات