به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا؛مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید صدوقی محله نعیم آباد از حوزه نصر ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۸۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،سرهنگ زارع کمالی در خصوص انگیزه شهدا برای شهادت گفت:اولین انگیزه برای شهادت دفاع از اسلام و قرآن بیان شده امروز دشمن در خانه های ما نفوذ کرده است،امروز با دین حداقلی نمی توان به جنگ دشمن رفت.

وی در ادامه دومین انگیزه شهدا را این چنین مطرح کرد:دومین انگیزه شهدا برای شهادت اطاعت از ولی امر زمان بوده است.الان شعار ما این است که «رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می کنیم»امروز جنگ نظامی نیست،مقام معظم رهبری می فرمایند:امروز جنگ،جنگ اقتصادی است،جنگ،جنگ فرهنگی است.

زارع کمالی با اشاره به فرموده رهبر گفت: به فرمودة مقام معظم رهبری جهاد،جهاد علمی است.سرانه مطالعه در ایران خیلی پایین است.چقدر ما توانایی پاسخ به شبهات اعتقادی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مطرح می شود را داریم.تعابیر آقا در خصوص جنگ فرهنگی دشمن لرزه بر اندام انسان می اندازد:تهاجم فرهنگی،شبیخون فرهنگی،ناتوی فرهنگی،قتل عام فرهنگی و ... .سومین انگیزة شهدا برای شهادت دفاع از وطن مطرح شده است.


ارسال نظرات