فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان گفت:در بحران اخیر برف تجهیزات مقابله جهت کمک‌رسانی در حدی بود که نیاز به نیروهای انسانی نبود.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۷۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

سرهنگ ناصر پورکریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از لاهیجان، اظهار کرد:در بحران اخیر برف در مرحله اول ۶ دستگاه تویوتای کمک دار در اختیار اداره برق برای کمک رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه با هماهنگی تیپ دو یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در طی سه روز در سطح شهر و اطراف شهر داشته است افزود:ناحیه سپاه لاهیجان در بحران اخیر برف فعالیت های چشمگیری داشته که قابل تحسین بوده است.

پور کریمی با اعلام اینکه نیروهای سپاه آماده باش بوده است گفت:نسبت به بازگشایی معابر در مرحله دوم ضمن تلاش مدیران جهت پیشگیری های مورد نیاز شش دستگاه تویوتا در اختیار اداره برق برای برق رسانی و کمک رسانی در اتصالات برق قرار گرفت.

وی تاکید کرد:سپاه ناحیه لاهیجان در ستاد بحران حضور داشته است و یک دستگاه لودر تیپ ۲ در سطح شهر فعال بود و به همراه فرماندار و اعضای شورا برای رفع و زدودن برف از معابر عمومی و هماهنگی ها و کمک فکری وحضوری انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان خاطرنشان کرد:خوشبختانه در بحران برف اخیر تجهیزات برای کمک‌رسانی به مردم در حدی بود که نیاز به نیروهای انسانی بیشتری نبود.

ارسال نظرات