امام جمعه شهرستان فردیس؛

همایش توسعه اقتصادی زیر بنای توسعه شهرستان

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی با تاکید بر لزوم اینچنین همایش ها، اظهار کرد: همایشات توسعه اقتصادی اگر گرایشات سیاسی نداشته باشد میتواند زیر بنای توسعه شهرستان باشد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۷۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، امام جمعه شهرستان فردیس با تاکید بر لزوم اینچنین همایش ها، اظهار کرد: همایشات توسعه اقتصادی اگر گرایشات سیاسی نداشته باشد میتواند زیر بنای توسعه شهرستان باشد.
 
همایش توسعه اقتصادی زیر بنای توسعه شهرستان

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی پیش از ظهر یکشنبه یکم اسفند ماه در همایش توسعه کارآفرینی که در پژوهشگاه مواد و انرژی شهرستان فردیس برگزار شد،عنوان کرد:برگزاری همایش های کار آفرینی برای پیشرفت و توسعه اقتصادی شهرستان نوپای فردیس مثمرثمر و مفید است.

ایمانی بیا بیان اینکه نتیجه همایش ها در گرو اجرایی شدن مصوبات جلسه میباشد، افزود: در غیر اینصورت جز صرف وقت و هزینه نتیجه دیگری را در برندارد.

وی بر لزوم نگاه ویژه علمی و کاربردی  مسئولین استان نسبت به این نشست تاکید کرد و بیان داشت: اگر این مراسم به دور از نگاه سیاسی برگزار شود قطعا قابلیت آن را دارد که زیربنای بسیاری از امور وتوسعه اقتصادی و صنعتی شهرستان فردیس محکم سازد.

 ایمانی ضمن اشاره به انتخابات آتی شورای شهر  شهرستان فردیس،  گفت: کاندیداهای شورای آینده فردیس به اطلاعاتی که در این همایش داده میشود برای برنامه ریزی در خصوص مدیریت  شهر نیاز دارند، آگاهی از مشکلات و ظرفیت های منطقه میتواند در تصمیم گیری های این شورا برای پیشرفت و آبادانی شهر موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه کاندید های شورا شهر شهرستان فردیس باید از نگاه حزبی و سیاسی پرهیزکنند، گفت: اعضای شورای آینده فردیس باید به دنبال تصمیم گیری های ضابطه مند و علمی باشند.

ایمانی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری هایی که در امور عمرانی به دور از درنظر گرفتن جوانب کلی اتخاذ میشوند تنها خسارت را دربر دارند.

ایمانی افزود : امیدواریم این همایش بتواند برای کسانی که میخواهند سرنوشت آینده فردیس را مدیریت کنند نتیجه بخش بوده و تصمیمات آینده آنها در شهر نیاز به بازنگری و ایجاد خسارت نشود.

امام جمعه شهرستان فردیس با تاکید بر لزوم تغییر نگرش مسئولین در تصمیم گیری ها و بررسی همه جوانب در  اجرایی کردن آنها، گفت: نگاه ما تنها نباید بر اساس توسعه اقتصادی و صنعتی باشد بلکه همه جوانب چون توسعه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را مدنظر قرار دهیم.

ایمانی با بیان اینکه تصمیمات باید بر اساس نیاز و ملزومات کشور باشد، گفت:
 بسیاری از سدها در کشور بدون در نظر گرفتن ضرورت و همه جوانب ساخته و با مهار آب بسیاری از زمین هاخشک شد و اکنون شاهد هجوم ریزگردها و مشکلات ناشی از آن هستیم .

امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه با اشاره به فرسودگی پل سرحد آباد،  گفت: این‌مشکل به دلیل عدم درنظر گرفتن جوانب کلی در ساخت پل سرحداباد و استفاده از مصالح نامرغوب بوجود امده است.
 
خبرنگار بسیجی: عباسی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار