خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: تقویت روحیه شهادت طلبی، استکبارستیزی و عدالت‌خواهی از مهمترین محورها و اهداف کاروان‌های راهیان نور است.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۵۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، امروز 132 دانش آموز پسر تویسرکانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان تویسرکانی، اظهار داشت: دانش‌آموزان پسر تویسرکانی در قالب کاروان راهیان نور قرار است در دو روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

سعید سعیدی اظهار کرد: راهیان نور دانش آموزی، فرصت مناسبی برای آشنا ساختن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، شجاعت و از خودگذشتگی است.

وی از حضور روحانیون و راویان فتح در این کاروان و همراهی آنان با دانش آموزان خبر داد و افزود: روحانیون با بیان احکام و مسائل اعتقادی و روایان فتح با ارائه و تبیین رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش ارزنده ای در انتقال آموزه های دینی و ارزش های والای اسلامی و انقلابی به نسل جوان ایفا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه تبیین فرهنگ و روحیه از خودگذشتگی یکی از اولویت‌های مهم امروز بسیج است،عنوان کرد: تقویت روحیه شهادت طلبی، استکبارستیزی و عدالت خواهی از مهمترین محورها و اهداف کاروان های راهیان نور محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: آنچه که سبب افزایش خودباروی و آگاهی نسل جوان نسبت به اسلام و انقلاب می شود همین تقویت روحیه شهادت طلبی و عدالت خواهی است، چراکه فرزندان ما با حضور در کاروان های راهیان نور الگوهای حقیقی زندگی خود را می شناسند و انتخاب می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات