دادستان شهرستان قدس گفت:امنیت در امروز به تمامی سطوح زندگی مدرن انسان راه میگشاید،از این رو باید مقوله امنیت را به عنوان یک تولید اجتماعی دانست و همه را در آن سهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۴۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز مجید کاویان،دادستان شهرستان قدس،که به عنوان مهمان ویژه ،در جلسه همایش پلیس در فرمانداری شهرستان قدس حضور داشت،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:با توجه به اتفاقات و سرقتهای اخیر درکشور،تلاش کردیم تا همچین همایشی در شهرستان قدس برای صنوف و بانکها برگزار شود،تا در آینده شاهد این اتفاقات ناگوار در حوزه شهرستان قدس نباشیم.

 
کاویان ادامه داد:هدف دیگر این جلسه یادواری به صاحبان بانکها و صنوف در مورد کیفیت دوربینهای نصب شده در مکان های مورد نظربود،تا این دوربینها از کیفیت خوبی برخوردار باشند و در پایش تصاویر به مشکل بر نخوریم و در نتیجه به سرنخ هایی در اتفاق رخ داده برسیم.

داداستان شهرستان قدس،در ادامه این گفتگو به تعامل نقش سازمانها و اصناف با پلیس و مراجع قضایی اشاره کرد و خاطر نشان کرد:یکی از جرایم تکان دهنده در جامعه ما سرقت است و این جرم یکی از جرایم مستمر و همیشگی در طول تاریخ بوده است و با همکاری بعضی از شرکتها ،سازمانها و مردم با پلیس امنیت اجتماعی، میتوان آن را کاهش و حتی ریشه کن کرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از این گفتگو،امنیت را یه مقوله اجتماعی برشمرد و تاکید کرد:امنیت به تمام سطوح زندگی مدرن انسانها راه می گشايد ومربوط مي شود و امروزه مفهوم امنيت،تمام عرصه هاي اقتصادي ، فرهنگي ، سرزمين ، تمدن وجان انسانها را در می نوردد و از این رو،مقوله امنیت که به عنوان یک تولید اجتماعی است همه افراد باید سهیم باشند.



وی در خاتمه این گفتگو یادوار شد:به شهروندان شهرستان قدس توصیه میکنیم در راستای هر چه بیشتر امنیت و آرامش، در صورت روئیت افراد ناشناس و مشکوک به سارق در حوالی مغازه ها و پاساژها بلافاصله مراتب را به مرکز 110اطلاع دهند.

-
ارسال نظرات