امروز با حضور مدیران و مسئولان مطبوعات ،خبرگزاری ها و روابط عمومی ادارات، کمیته رسانه کنگره 5400 شهید استان کردستان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۳۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ظهر امروز نشست هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان و جلسه کمیته کنگره با حضور مدیران و مسئولان مطبوعات و خبرگزاری ها و روابط عمومی ادارات، توسط سازمان بسیج رسانه  در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان در سنندج برگزار شد.
 
سرهنگ ابراهیم حسینی در این جلسه در سخنانی اظهار کرد: در سال 97 برنامه فاخر کنگره 5400 شهید کردستان در استان برگزار می‌شود و تاکنون دز جلسات گذشته 27 کمیته جهت بهتر برگزار شدن این کنگره تشکیل شده است.
 
وی یکی از این کمیته ها را با توجه به اهمیت کار حوزه خبری و اطلاع رسانی کمیته رسانه و مطبوعات ذکر کرد و افزود: امروز اعضای این کمیته با همفکری تمامی اصحاب رسانه و مسئولین خبرگزاری ها و پیشکسوتان حوزه خبر در حوزه های مختلف انتخاب خواهند شد.
 
وی ادامه داد: همه شهرهای استان کردستان سرشار از قهرمانان شهید است که متاسفانه تاکنون آنچنان که در شان این شهداست به آنها نپرداخته‌ایم.
 
حسینی با اشاره به جهاد فی السبیل الله تصریح کرد: اکنون در دورانی هستیم که رسانه های ما در حوزه نبرد فرهنگی در برابر تهدیدات دشمن در راه جهاد قرار گرفته اند. 
 
وی در پایان گفت: شهدای ما متعلق به جناح خاصی نیستند بلکه متعلق به همه است و لذا هیچ مدیر مسئول و خبرنگار ی نیست که به موضوع شهید و شهادت نپردازد.
 
"عبدالرضا میقانی"، مشاور و سرپرست حوزه استاندار کردستان نیز در این نشست گفت: رسانەها در جامعە کنونی نقش بسیار زیادی در اطلاع رسانی و آگاە سازی جامعە دارند بر همین مبنا لازم است برای معرفی شهدای استان تلاش مضاعف کنند.


وی با بیان اینکە در اطلاع رسانی  کنگرە شهدای کردستان نباید از ظرفیت فضای مجازی و شبکەهای اجتماعی غافل بود ادامە داد: با توجە بە اینکە نحوە اطلاع رسانی در حال حاضر بسرعت درحال تغییر و دگرگونی است باید برای معرفی ۵۴۰۰ شهید کردستان کمال بهرە را برد.


میقانی اصحاب رسانەها و مطبوعات کردستان را جزو نجیب ترین و توانمندترین فعالان رسانەای در کشور دانست و افزود: در کنگرە  پیشمرگان مسلمان کرد  کە در یک سطح عالی برگزار شد آنگونە کە شایستە بود پوشش رسانەای دادە نشد اما لازم است درکنگرە پیش رو این کار با تمام توان در دستور کار فعالان رسانەای باشد.

در ادامه جلسه کمیته رسانه کنگره 5400 شهید کردستان متشکل از کارگروه تولید محتوا، کارگروه رسانه های مکتوب، کارگروه خبرگزاری و شبکه های اجتماعی و کارگروه بانوان برگزار و با اکثریت آراء مدیران کارگروه ها انتخاب شدند.

 
 
 
ارسال نظرات