رئیس دادگاه بخش مروست خبر داد:

کاهش آمار زندانیان بازداشتگاه خاتم

به منظور رسیدگی به وضعیت زندانیان حوزه قضای مروست ، رئیس دادگاه عمومی بخش مروست از بازداشتگاه خاتم بازدید کرد و از کاهش آمار زندانیان در این حوزه قضایی خبرداد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۲۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها ، رئیس دادگاه عمومی بخش مروست در حاشیه بازدید از بازداشتگاه خاتم گفت : این بازدید با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان انجام می گیرد و با ملاقات با محکومین حوزه قضایی مروست که اکثرا کمتر از یک ماه است که به لحاظ عجز از تودیع وثیقه بازداشت می باشند انجام می گیرد .

مرتضی حدادزاده افزود : در این بازدید پرونده های زندانی دار در اولویت قرار دارد تا در اسرع وقت در خصوص نامبردگان اتخاذ تصمیم در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه صورت گیرد .

وی اضافه کرد: استفاده از قرار تعلیق اجرای مجازات موجب کاهش آمار زندانیان این حوزه شده است که امیدواریم با اثرات اصلاحی ماندگار در زندانیان همراه باشد .

شایان ذکر است در این بازدید که رعیت ، دادرس دادگاه مروست نیز حضور داشت ، هریک از زندانیان در دیداری جداگانه به بیان مشکلات خود پرداختند که موافقت با آزادی مشروط و نیز اعطای مرخصی به برخی محکومین از نتایج آن بود .

ارسال نظرات