رزمایش گردان بیت المقدس در مه ولات برگزار شد

رزمایش گردان بیت المقدس شهرستان مه ولات با حضور اعضای گردان در روستای عبدل آباد شهرستان مه ولات برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۰۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درخراسان رضوی، سروان احمد پور محمد مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه مه ولات در این رزمایش اظهار کرد: دشمن شناسی اولین عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید دشمن درون را سرکوب کرده تا مقدمه‌ای برای شکست دشمنان بیرونی باشد.
 
وی تجمل گرایی و وابستگی دنیوی را از عوامل دشمن درونی عنوان کرد و افزود: گرفتار شدن در دام دشمن درون ما را به سمت نابودی سوق می‌دهد و راهی جز شکست در برابر ما نخواهد بود.
 
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری این رزمایش به دشمن می‌فهماند که ما آماده و در صحنه هستیم و از انقلابمان که آن را مدیون خون شهدا هستیم، حفاظت می‌کنیم.
 
سروان پور محمد افزود: دشمن با جاسوسی و تفرقه اندازی درصدد براندازی نظام با صلابت جمهوری اسلامی است و ماباید اتحاد را جدی گرفته و هوشیارانه از تهاجامات دشمن جلوگیری کنیم.
 
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه مه ولات با تاکید بر نقش و جایگاه ایران در منطقه و جهان اسلام، خاطر نشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت باحمایت نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و باید در نظر داشته باشیم تنها راه مبارزه با دشمن همبستگی و آمادگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها