خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سنقر گفت: حسب دستور سردار ریحانی فرماندهی محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گشت های شبانه بسیج در راستای برقراری امنیت در شهرستان سنقروکلیایی در حال اجرا می باشد و امنیت شهرستان، مرهون حضور بسیجیان است.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۶۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

سرهنگ صمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازسنقر اظهار داشت: حسب دستور سردار ریحانی فرماندهی محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گشت های شبانه بسیج در راستای برقراری امنیت در شهرستان سنقروکلیایی در حال اجرا می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت : با برقراری گشت شبانه بسیج در سنقروکلیایی تاکنون چند سارق دستگیر و مقادیری اموال سرقتی نیز کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد : مشارکت نیروهای بسیجی در برقراری نظم و امنیت با هدف تامین امنیت پایدار انجام می شود و در طول روز نیز گشت محسوس و نامحسوس بسیج در مناطق مختلف شهرستان برقرار می باشد.

سرهنگ محمدی ضمن گلایه از برخی مسئولان شهرستان سنقر ابراز داشت : متاسفانه زحمات بسیجیان در راستای گشت های عملیاتی و همکاری در دستگیری مخلان نظم و امنیت نادیده گرفته می شود که جای بسی تأمل دارد.

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی در پایان خاطر نشان کرد : نیروهای بسیجی با حضور هوشمندانه در صحنه همواره آماده خدمت به نظام اسلامی و مردم بوده و در این راستا با عوامل ناامنی با قاطعیت برخورد می کنند.
ارسال نظرات