خبرهای داغ:
شفیعی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان برخوار در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۵۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ جلسه هماهنگی و پشتیبانی رزمایش الی بیت المقدس امروز به ریاست فرماندار در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه که جمعی از مسئولان شهرستان مانند بخشداران، شهرداران، نیروی انتظامی، حمل و نقل، هلال احمر، اداره آب و فاضلاب، راهداری برخوار و… حضور داشتند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار به سخنرانی پرداخت.
سرهنگ محمد شفیعی ضمن عرض تبریک به ملت ایران برای پاسخی که به لبیک رهبر معظم انقلاب در ۲۲ بهمن دادند، گفت: امسال حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بسیار باشکوه و گسترده بود به طوری که ۱۵ تا ۲۰ درصد جمعیت بیشتری نسبت به سال های گذشته در کشور و شهرستان در این راهپیمایی داشتیم.
وی اظهار کرد: به لحاظ تهدیداتی که اخیرا توسط ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران شده است، قرار بر این شد رزمایش هایی توسط بسیج که نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، انجام شود؛ چراکه همین اقدامات و رزمایش ها است که باعث شده تا کنون دشمن نتواند به ایران حمله کند.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار نیروهای مسلح به گونه ای است که کسی نتوانسته به ایران حمله کند، خاطرنشان کرد: امنیت شاخصه بسیار مهمی است؛ چرا که همه مسائل در پرتو امنیت است.

شفیعی در خصوص برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در برخوار، اظهار کرد: برای برگزاری این رزمایش در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری (۵ و ۶ اسفند) سه گردان را پیش بینی کرده ایم، فراخوان ها همراه با انفجار نیز در سطح شهرستان انجام شده و آمادگی خوبی در این زمینه حاصل شده است.

فرمانده سپاه برخوار تعداد اعضای این سه گردان را حدود ۸۰۰ نفر برشمرد و گفت: ما طبق مطالبه رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: «بسیج باید نظامی باشد» و «نباید بخش نظامی را محدود یا حذف کنیم»، این اقدامات را انجام می دهیم.
این مسئول با بیان اینکه جلساتی در سطح سپاه تحت عنوان قرارگاه امام هادی علیه السلام برگزار شده و نقشه ها مورد بررسی قرار گرفته، خاطرنشان کرد: رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان برخوار با ظرفیت ۸۰۰ نفر برگزار خواهد شد و برنامه صبحگاه مشترک نیز ساعت هفت صبح روز پنج شنبه ۵ اسفندماه برگزار می شود که از مسئولان و رؤسای ادارات برای حضور در این مراسم دعوت می شود.
شفیعی در ادامه به نیازمندی های رزمایش اشاره و آن ها را شامل: صبحانه و ناهار و شام برای ۸۰۰ نفر، پذیرایی میان وعده، حمل و نقل ۱۷ دستگاه، کمبود ۳۰ عدد کپسول آتش نشانی، ماشین آتش نشانی دو دستگاه، دو دستگاه آمبولانس، یک اکیپ پزشکی، دو دستگاه تانکر آب شرب، جرثقیل برای جابجایی تانکرها، یک دستگاه مینی بوس، دو دستگاه کمپرسی، بنزین و گازوییل هر کدام ۳۰۰ لیتر برای ۲۴ انفجار و کمک نیروی انتظامی در خصوص مباحث امیتی و ترافیکی برشمرد.

در پایان جلسه پس از بحث و بررسی بر روی موارد مذکور، تصمیمات لازم در خصوص پشتیبانی و اجرای هر چه بهتر این رزمایش با حضور مسئولان حاضر، اتخاذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها