مدیر عامل بانک سرمایه در گفتگو با «بسیج» خبر داد
محمد رضا خانی درباره اقدامات عملی نسبت به تخلفات مدیران قبلی در بانک سرمایه اظهار داشت: شکواییه‌ای توسط بانک سرمایه ارائه شده همچنین عواملی که مقصران اصلی در بدهکاری بانکی شناخته شده اند را نیز معرفی کردیم.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۵۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
دکتر محمد رضا خانی مدیر عامل بانک سرمایه در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره اقدامات عملی بانک سرمایه نسبت به تخلفات مدیران قبلی بانک سرمایه اظهار داشت: شکواییه‌ای توسط بانک سرمایه تنظیم و ارائه شد همچنین عواملی که مقصران اصلی در بدهکاری بانکی شناخته شده اند  را نیز معرفی کردیم.

خانی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر اینکه متخلفان بانکی در کدام از سطوح سازمانی قرار داشته اند افزود: متخلفان سطوح مختلفی را در برمی‌گیرد که می‌توان به برخی اعضای هیات مدیره، رییس شعبه و برخی مدیران عامل هم اشاره کرد. بانک سرمایه اقدام به شکایت در مراجع ذیصلاح قانونی کرده از اینرو نسبت به همه متخلفانی که در پرونده بدهکاری بانکی دخالت داشته برخورد قانونی می‌کند.

خانی در خاتمه افزود: برخورد جدی ما و دستگاه قضایی نسبت به فردی است که بدهکار اصلی در تخلف بانکی محسوب می‌شود از اینرو بدهکار اصلی بانک ملزم شده است تا همه پول‌های برداشت شده به شکل غیرقانونی را به بانک پرداخت کند. بازگشت مجدد پول به خزانه بانکی گزینه مهمی است که در گام اولیه مورد نظر است.رسیدگی و برخورد قانونی در مراحل بعدی پیگیری قرار دارد.
ارسال نظرات