رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان زنجان:
صنعت و معدن می تواند محور اصلی توسعه استان باشد از اینرو زمنیه های لازم برای تجارت و بازرگانی دراین عرصه برای جوانان فراهم است.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۱۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان زنجان در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی بازرگانان کوچک دراتاق زنجان ضمن تقدیرازعملکرد اتاق زنجان در برگزاری این دوره اموزشی گفت : آشنایی بامباحث اقتصادی در سنین پایین میتواند اثربخشی خوب و مطلوبی در افراد ایجاد نماید از اینرو این دوره ها میتوانند تلنگری برای آمادگی شغلی این افراد در سنین بالاتر باشند.

فغفوری از این طرح بعنوان یکی از ابتکارات اتاق زنجان نام برد و افزود: انجام چنین اقداماتی حاکی از دغدغه مسئولین اتاق در رشد و رونق اقتصادی وکسب و کاراستان است.

وی از استان زنجان بعنوان یک استان صنعتی ومعدنی نام برد و اظهار داشت: صنعت و معدن می تواند محور اصلی توسعه استان باشد از اینرو زمنیه های لازم برای تجارت و بازرگانی دراین عرصه برای جوانان فراهم است.

همچنین دکتر نقوی مدیر دوره اموزش بازرگانان کوچک نیز دراین مراسم ضمن تقدیر از عملکرد اتاق زنجان در برگزاری این همایش گفت: در مبحث اموزش بازرگانان کوچک قریب به یکسا ل و نیم پژوهش صورت گرفته و هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی نوجوانان و کودکان با مفاهیم اولیه کار است چرا که جوانان پس از فراقت از تحصیل بدلیلنا آشنایی با بازار کار با کوچکترین مانعی دچار یاس و ناامید میشوند از اینرو ما در اجرا ی این طرح به دنبال رشد اقتصادی کشور هستیم.

در ادامه این مراسم به شرکت کنندگان گواهی نامه حضوردر دوره اعطا شد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم جشن پایان دوره برای بازرگانان آینده این مرز و بوم برپاشد.

ارسال نظرات