آئین اختتامیه نخستین دوره آموزشی بازرگانان کوچک در زنجان با حضور مقامات استانی بکار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۱۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس اتاق زنجان در این مراسم که با حضور والدین دانش آموختگان برگزار شد، با اشاره به استقبال خوب مردم استان از این دوره آموزشی از برگزاری دوره های تکمیلی این سمینار طی ماه های آتی خبر داد و گفت مردم استان زنجان نخستین شهروندانی هستند که پس از اصفهان شاهد برگزاری این سیمنار آموزشی بودند که امیدواریم با توجه به رسالت اتاق زنجان درآموزش الفبای تجارت و کارآفرینی برای کودکان و نوجوانان این سمینار زمینه ساز تربیت کارافرینان برجسته و توانمند و شروع فصل جدیدی از رشد و توسعه مناسبات اقتصادی در استان را فراهم نماید.

غلامحسین افزود: بی تردید افراد خلاق این سمینار به جشنواره شیخ بهایی معرفی خواهند شدتا استان زنجان نیز سهمی د راین جشنواره داشته باشد.

رئيس اتاق زنجان در ادامه با اشاره به استقبال نهادها و دستگاههای مختلف استانی از این دوره آموزشی و ضرورت داشتن مهارتهای مالی و تجاری برای نسل آینده اظهار داشت : بی تردید برپایی دوره های آموزشی متناسب با کودکان و نوجوانان میتواند موجبات فرهنگسازی و تربیت نسلی فرهیخته دراستان رافراهم نماید .

جمیلی با اشاره به تجلیل اتاق زنجان از دانش آموزان مرکز استعدادهای درخشان تصریح کرد:بی شک اتاق زنجان هیچ رسالتی در خصوص تجلیل از این دانش آموزان نداشت لکن ایجاد انگیزه و شور و نشاط در دانش آموزان و همچنین رشد و توسعه اقتصادی استان عامل مهمی در انجام این قبیل کارهاست و اتاق زنجان می کوشد تا در تربیت نسلی فرهیخته و کوشا تمام توان خود را بکار گیرد.

وی درادمه افزود نام شرکت کنندگان دراین دوره اموزشی در اتاق ثبت خواهد شد و ما درصدد هستیم با انجام پژوهشهای لازم در سالهای آتی میزان اثربخشی این دوره های آموزشی را دراین افراد رصد نماییم.

رئيس اتاق زنجان در پایان ضمن تقدیر ازریاست اتاق بازرگانی اصفهان و مدرسان این سمینار از تداوم برگزاری این دوره های اموزشی با همکاری اتاق اصفهان خبر داد.

ارسال نظرات