معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:
کارگر مدفون شده در زیر تلی از خاک و لجن، با حضور به موقع آتشنشانان زنجان بیرون آورده شده و برای درمان تحویل عوامل اورژانس شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۰۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: این حادثه کارگری در شهرک الهیه، خیابان همت پنجم اتفاق افتاد و یکی از کارگران حفار بر اثر ریزش دیواره کانال فاضلاب در زیر خاک مدفون شد که شاهدان با مشاهده این صحنه مرگبار بلافاصله موضوع را به آتش نشانی ایستگاه 6 که در این شهرک واقع است، اطلاع دادند.

ابوالفضل رستمی با بیان اینکه آتش نشانان در زمان طلایی در محل حادثه حضور یافتند، افزود: آتش نشانان در مدت 2 دقیقه به محل حادثه رسیدند و با استفاده از تجهیزات در اختیار بلافاصله خاک و لجن را کنار زده و راه برای تنفس کارگر حادثه دیده باز کردند.

وی اظهار داشت: آتش نشانان وقتی از زنده بودن این کارگر مطمئن شدند نسبت به عملیات رهاسازی اقدام کرده و مصدوم را بیرون آورده و به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل دادند.

وی تصریح کرد: سه اکیپ آتش نشانی از ایستگاه 2 واقع در مجتمع ادارات و ایستگاه 6 در شهرک الهیه به منظور نجات جان این کارگر حادثه دیده به محل اعزام شده بودند که خوشبختانه ماجرا ختم به خیر می شود.

رستمی از رانندگان خودروها خواست به هنگام شنیدن آژیر و مشاهده خودروهای آتش نشانی بلافاصله وسیله نقلیه خود را در کنار خیابان متوقف کنند تا مسیر برای این خودروها باز شود چراکه ثانیه ها نیز برای نجات جان گرفتار شدگان بسیار ارزشمند و حیاتی است.

ارسال نظرات