مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: تفکر بسیج برگرفته از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس برای مقابله با استکبار در جنگ سخت و نرم است.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۴۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
محمد حاج رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه حضور موفق و مقتدرانه سپاه پاسداران و بسیجیان مدافع حرم توطئه ها و تهدیدهای آمریکا، اسرائیل و عربستان و گروهک های تکفیری را در نطفه خنثی کرده است، اظهار داشت: به فرموده رهبری اگر بسیج و سپاه نبودند و مدافعان حرم در مقابل تروریست های داعش و تکفیری نمی ایستادند اکنون باید در داخل مرزهای کشور با دشمن درگیر جنگ می شدیم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه استکبار در مقابل اراده و همت گروه های مردمی بسیج، ناکام مانده است، افزود:هوشیاری و بیداری رزمندگان ایرانی و خنثی سازی توطئه های دشمن بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.
 
حاج رحیمی تاکید کرد: تفکر بسیج برگرفته از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است و همان طور که همین ارزش ها باعث پیروزی ما در جنگ سخت در مقابله با رژیم بعث عراق شد، در جنگ نرم هم با همین ارزش ها و آرمان ها می توانیم در مقابله مکر و حیله های استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرد و به همین دلیل است که در دنیا، ایران را به عنوان مظهر مقاومت می شناسند.
ارسال نظرات