به مناسبت گرامیداشت حرکت تاریخی جوانان انقلاب، جشنواره تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهر چلگرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۴۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه چلگرد در مراسم جشنواره تقدیر از آمران به معروف و ناهیان از منکر کوهرنگ در حسینیه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) با اشاره به حرکت تاریخی جوانان انقلابی در حمایت از به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، گفت: جوانان در هر جامعه ای سرمایه های آن جامعه هستند و نگهداری از کشور را شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدای جان خویش به همه ی ما آموختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی افزود: امروز هم شما جوانان باید همیشه هوشیار بوده و مراقب هجمه های فرهنگی و دینی دشمنان ایران و اسلام باشید تا فرهنگ های غلط غربی که با فرهنگ و زندگی اسلامی هیچ گونه همخوانی ندارد با فضا سازی های شیطانی شان وارد جامعه نشود.

حجت‌الاسلام طباطبایی بیان کرد: وظیفه همه ماست تا هنجارشکنان و کسانی را که به ارزش های جامعه بی توجهی می‌کنند، با رفتاری درست امر و نهی و مسائل و مباحث را به صورت دوستانه به اینگونه افراد یادآوری کنیم.

گفتنی است؛ در این جشنواره که مسئولین و اقشار مختلف مردم حضور داشتند از آمران به معروف و ناهیان از منکر با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال نظرات